Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er fra Bergen, jeg er 36 og mannen min 41 år. Vi har en datter fra Kina som vi fikk sommeren 2002, da var hun 9 mnd gammel. Nå er hun 2,5 år og høyt og lavt og kjempeherlig. Vi har ny søknad inne i Region vest nå og håper å kunne reise til Kina igjen neste sommer.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rao

3

• nedtelling

3

• Gjendine

3

• hegemy

2

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken

Jeg er 37 år. Har en hjemmelaget gutt på 15 år og ei jente fra Nanchang i Kina på 7 år.

Er skilt fra barnas far og er sambo på nytt med en som er 11 år eldre enn meg. Han har fire barn, så jeg som ikke kunne få barn etter at jeg fikk min sønn har nå flokken full av både barn og barnebarn.

Annonse

Hei!

Vi bor i Hordaland. Jeg er 36 år (i dag faktisk :-)), og mannen er snart 37. Vi kom hjem med ei herlig lita tulle fra Sri Lanka sommeren 2002. Hun var da 5 mnd gammel. Nå er hun blitt stor jente på 2 år og 4 mnd, og venter på å bli storesøster.

Vi regner med at papirene våre blir sendt nedover til Sri Lanka nå i juni, og så gjenstår det å se om ventetiden blir 18 mnd eller mer/mindre.

Mvh

;-)

Eg er ikkje så aktiv her inne, har liksom så lite å fortelja for tida, men ok:

Me er 34 og 32, bur i Hordaland.

Me har verdas beste jente, fire år, frå Peru, og ventar på å få starta prosess nummer to så snart det har gått eitt år.

Vi er 36 år gemle begge to og bor i Rogaland. Vi har ei jente fra Nanfeng Kina som vi hentet januar 2002. Hun er nå 3 år og 4 mnd og på torsdag reiser vi til Kina for å hente ei lita jente på 9 mnd

Hallo!

Vi er også ferske som aktive brukere av DOL. Har värt mye inne og bare lest, og funnet masse nyttig info.

Vi er 36 år (hun) og 38 år (han). Vi er fra Östfold og har ingen barn fra för. Vi skal adoptere fra Kina med AF og er akkurat ferdige med sosialrapporten. Venter nå i spenning på å få höre fra BUFA. Barnevernet har iallefall godkjent oss, så noe av de verste nervene har roet seg!!!!

Lykke til videre! Vi går en spennede sommer imöte! (c:

Hei.

Vi er et ektepar fra Sørlandet, jeg 36 og min mann 38. Vi skal adoptere fra Brasil og har nå ventet i 18 måneder. Jeg har den siste tiden løpt masse i trapper, får å sette en fortgang på veene, men det har enda ikke hjulpet!!! :)

Men føler på meg at det skjer noe snart!!!

Forresten, hvor er alle mennene blitt av???

Tørr dere ikke skrive???

Er dette bare for oss damer???

Annonse

Tobarnsmor-Brasil

Hei!

Vi er et par fra Sørlandet, på henholdsvis 36 og 39 år, som har adoptert et søskenpar fra Brasil. Vi kom hjem i 2002.

Jeg er en veldig ivrig leser her inne, men er ikke så flink til å skrive innlegg.

Lykke til med valgene dere skal ta og ha en fantastisk ventetid!

Hilsen

Gjest Piamisa og Zeta

Hun (32), han (35) er bosatt i Midt-Norge. Nærmere bestemt lottobygda :-) Vi er gamle travere her på DOL (oppdaget denne siden i 99) og kan vel si at vi er hekta på denne siden, er innom her opp til flere ganger for dagen :-)

Vi har en gutt på snart 4 år fra FANA, Colombia som vi hentet i september 2000. Nå venter vi på barn nr. 2 fra FANA og håper at det blir en tildeling i løpet av høsten/vinteren.

Lykke til med bestemmelsen av land (jeg anbefaler Colombia på det sterkeste).

Mvh

Hei og velkommen.

Vi er en familie på fem som bor i Rogaland. Vi har ei jente fra magen på 13år og ei prinsesse til på 4 år i fra Bogota/Colombia så har vi minste mann på 1 år, han er i fra Tunja/ Colombia.

Ellers er vi selv på 35 og 36 år.

Kan anbefale Colombia på mitt varmeste.

Lykketil videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...