Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er også ny her på dol. Vi kommer fra Møre og Romsdal. Vi skal adoptere fra Colombia. Sente papirene våre i januar, så vi går rundt å venter på godkjenning. Det er utrolig spennende. Vi har ingen barn fra før. Har gått gjennom prosessen med prøverørsbehandlinger. Vi ser veldig frem til å møte barnet vårt i Colombia.

Lykke til med valg av land og den videre prosessen.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rao

3

• nedtelling

3

• Gjendine

3

• hegemy

2

Mest aktive i denne tråden

Velkommen til deg 'Pietra':0)

Vi har 2 kinesisk etniske døtre, hhv 4 år og 2 år.

Vi kom hjem fra Kina med 'mei mei' i januar i år.

Jeg har vært mer eller mindre aktiv her på 'Adopsjon' i 3,5 år (Litt mindre aktiv siden januar i år, men må innom for 'å hilse på').

Akershus er vårt fylke, og vi er begge rundt 40 + - :0)

Ønsker deg lykke til videre :0)

Hei og velkommen hit !

Jeg dumpet bort i dette forum mens vi ventet på å få skrevet sosialrapporten vår for ca. 3 1/2 år siden, så jeg kan vel snart kalle meg en "gammel traver". Er ikke så veldig aktiv skribent lenger, men MÅ innom av og til for å sjekke nytt.

Vi er 43 (jeg) og 42 (han) år gamle, og har to barn.

Eldstemann er 6 år og IVF-gutt. Lillesøster på drøyt 2 år hentet vi i Jiangxi-provinsen i Kina i desember 2002. Hun var da 10 mnd. gammel. (Forøvrig bilde av begge to i årsrapporten i siste medlemsblad fra VB... Pleier ikke å utlevere ungene på nettet, men siden det kun er i medlemsbladet, så er det jo bare for likesinnede.)

Vi bor på midt på Østlandet, nærmere bestemt i en liten Romeriks-kommune.

Vår forening er Verdens Barn, og Kina som adopsjonsland anbefales selvfølgelig på det varmeste...

Ungene dine er bare helt skjønne :-)

Annonse

Hei og velkommen hit !

Jeg dumpet bort i dette forum mens vi ventet på å få skrevet sosialrapporten vår for ca. 3 1/2 år siden, så jeg kan vel snart kalle meg en "gammel traver". Er ikke så veldig aktiv skribent lenger, men MÅ innom av og til for å sjekke nytt.

Vi er 43 (jeg) og 42 (han) år gamle, og har to barn.

Eldstemann er 6 år og IVF-gutt. Lillesøster på drøyt 2 år hentet vi i Jiangxi-provinsen i Kina i desember 2002. Hun var da 10 mnd. gammel. (Forøvrig bilde av begge to i årsrapporten i siste medlemsblad fra VB... Pleier ikke å utlevere ungene på nettet, men siden det kun er i medlemsbladet, så er det jo bare for likesinnede.)

Vi bor på midt på Østlandet, nærmere bestemt i en liten Romeriks-kommune.

Vår forening er Verdens Barn, og Kina som adopsjonsland anbefales selvfølgelig på det varmeste...

Barna dine er helt nyydelige begge to :o)).

Ble litt nysgjerrig- hvor på Romerike ? Vi bor på Kløfta.

Klem fra

valmue1365380326

Hei!

Vi har nå vært hjemme med vår go'gutt, født i Colombia, siden oktober i fjor.Vi startet prosessen 01.apr.02, ble godkjente i Colombia i feb. 03 og fikk tildeling i aug. 03. Vi er 30 og 32 år, gutten vår var 13 mnd. ved tildeling. Han har gitt oss en helt ny, fantastisk tilværelse!

Lykke til!

Hei, jeg er 43 år og min bedre halvdel er 45 år. Vi er fra Bergen og har nettopp fått tildelt en liten datter fra Kina. Det blir vårt første barn.

Anbefaler selvfølgelig Kina som land. Har alltid hatt en spesiell følelse for dette Midtens Rike.

Lykke til med valg av land.

Klem fra

Hei, jeg er også ny her inne som bruker, men har lenge fulgt med på "sidelinjen". På tirsdag fikk vi tildelt distrikt(Bucaramanga, Colombia) så da ble alt mer reelt. Vi er førstegangssøkere, papirene sent til Colombia i nov.03. Bor i Bergen er 34 1/2 år :-) (jeg) og min mann 36. Gleder oss helt vanvittig til å bli foreldre og reise til Colombia. Lykke til med valget av land.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...