Gjest lille rosinen Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Kan det være billigere å kjøpe mobiltelefon når jeg skal på ferie til Tyskland, enn å kjøpe her før jeg reiser? Er det noe jeg bør være obs på hvis jeg kjøper i Tyskland? Med lader, ordliste...? Eller? Noen som vet?? 0 Siter
Sør Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 1) Det blir sannsynligvis dyrere, ettersom du må kjøpe den kontant (og uten abonnement til et tysk mobiltelefonselskap). 2) Det blir trolig komplisert mtp garantien (og mobiltlf må ofte repareres) 3) Jeg tviler på at prisen er veldig forskjellig, men det finner du jo ut av. Med vennlig hilsen 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Ofte hvis du kjøper telefon i utlandet, er det ikke norsk språk på den. Jeg vet om noen som kjøpte i Spania, og de er nødt til å ha engelsk språk på telefon. Ikke at det gjør noe sånn sett, men blir litt dumt, for du kan ikke bruke ordlista da! Kan jo hende at det har endret seg nå (et par år siden han kjøpte telefonen), men vær obs på det! 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Vi var i London og så på mobiltelefoner, men der var telefonene låst opp mot det engelske nettverket så de kunne ikke brukes i andre land. Pass på at det ikke er sånn der også ) Ellers var prisene nokså like.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.