Gå til innhold

Jeg har så vondt i tennene mine!

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy snufs
Skrevet

Og bihulene, nesa og hodet!

Skal jo operere, men ikke før "innen seks mnd da det ikke sees på som nødvendig". Hva pokker er nødvendig? Er jo konstant tett og det gjør vondt!!

Gjest midia
Skrevet

Stakkars deg.

Det må være jævlig å være så tett hele tiden,hadde potte tette bihuler en gang jeg også å det var så vondt.

Trodde hodet skulle sprenges og å bite sammen var fryktelig.

Glad jeg ikke har det sånn hele tiden.

Skrevet

Søk på fritt sykehusvalg.no og se om det er noen sykehus som har kortere ventetid. Operasjonen er gratis på alle, men reisen dekkes kun helt hvis det er i din helseregion. Utennfor din region er egenandelen noe høyere. Lykke til.

Gjest Daisy
Skrevet

Stakkars deg.

Det må være jævlig å være så tett hele tiden,hadde potte tette bihuler en gang jeg også å det var så vondt.

Trodde hodet skulle sprenges og å bite sammen var fryktelig.

Glad jeg ikke har det sånn hele tiden.

Ja, det er ikke noe gøy. Er jo mer eller mindre, men stort sett tett.

Gjest Daisy
Skrevet

Søk på fritt sykehusvalg.no og se om det er noen sykehus som har kortere ventetid. Operasjonen er gratis på alle, men reisen dekkes kun helt hvis det er i din helseregion. Utennfor din region er egenandelen noe høyere. Lykke til.

Har ikke fått noen dato enda, bare brev om at det kunne ta 6 mnd. Men det sykehuset jeg er henvist til har stor kapasitet og er flinke på det. Dessuten er det nærme mammaen min :o)

Kan jeg klage? Vet at jeg kan det, men har det noe hensikt?

monique1365380367
Skrevet

Ja, det er ikke noe gøy. Er jo mer eller mindre, men stort sett tett.

Huff og huff.......jeg føler virkelig med deg!...har gått med kronisk bihulebetendelse siden jul, har hatt 4 antibiotika kurer, og de hjelper ikke!.....og nå har endelig legen skjønt det!...skal til røntken denne mnd....og får forhåpentligvis henvisning til øre, nese, hals.....

Gjest Uglemor
Skrevet

Ta kontakt med sykehuset og spør om de kan kontakte deg på kort varsel hvis en annen pasient strykes. Det skjer stadig vekk. Men da må du belage deg på å komme på kanskje ett eller to døgns varsel.

Gjest Daisy
Skrevet

Ta kontakt med sykehuset og spør om de kan kontakte deg på kort varsel hvis en annen pasient strykes. Det skjer stadig vekk. Men da må du belage deg på å komme på kanskje ett eller to døgns varsel.

Aha! God idé. Tusen takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...