Gå til innhold

Skattepengene kom i dag, jo :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket konto, og der var det jaggu kommet inn penger, gitt!

:-)

Deilig med både feriepenger og skattepenger... Nå koser konto'n min seg...

hehe

Skrevet

Sjekket nå jeg også!

Jippi de var kommet inn!!!

Skrevet

Iiiik.. jeg sjekket kontoen, og ser det er et beløp på vei inn som er omtrent halvparten av det jeg ventet å få igjen på skatten. Jeg håper dette er feriepengene og ikke skatteoppgjøret, hvis ikke sliter jeg i måneden framover :)

Skrevet

Hvilken kommune snakker vi her, Oslo?

Drammen for min del...

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle
Skrevet

Heldig du er!!

Har ikke strødd noe over meg enda :(

Men... Håper de kommer til helga da!!

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke mine :o( Derimot var det trukket for masse VISA, så jeg har bare 57 kroner på konto :o(

Skrevet

En kollega har vært i minibank i dag, og da hadde hun masse penger, trolig junilønn + feriepenger. Brev om skattepenger har vi ikke fått.

Gjest javeldå
Skrevet

En kollega har vært i minibank i dag, og da hadde hun masse penger, trolig junilønn + feriepenger. Brev om skattepenger har vi ikke fått.

Alle skatteytere har fått brev om skattepengene nå ?

Skrevet

Alle skatteytere har fått brev om skattepengene nå ?

Var jo noen som nevnte 18.06 her før. Jeg har ikke mottatt noe brev, men jeg har ikke vært i postkassen enda i dag.

Gjest javeldå
Skrevet

Var jo noen som nevnte 18.06 her før. Jeg har ikke mottatt noe brev, men jeg har ikke vært i postkassen enda i dag.

Jeg tenkte på skatteoppgjøret som vi fikk i april, var det vel. Vi får ikke noe annet brev enn det.

Ihvertfall ikke jeg som er helt standard skatteyter, uten noe om og men....

Skrevet

Her i huset er det ingen som har fått ennå.

Men er det slik at de som har under 300 kroner ikke får utbetalt pengene ? Eller går grensen på et annet beløp?

mil1365380270
Skrevet

Her i huset er det ingen som har fått ennå.

Men er det slik at de som har under 300 kroner ikke får utbetalt pengene ? Eller går grensen på et annet beløp?

Du får igjen penger, men skylder du, slipper du om det er mindre enn et beløp jeg ikke husker :-)

Skrevet

Du får igjen penger, men skylder du, slipper du om det er mindre enn et beløp jeg ikke husker :-)

Thank you.

Da er det håp om at min store sum på kr 180,- kommer inn snart.

;)

Skrevet

Neida, jeg tror grensen går på ca 100,- eller noe sånt. Det under denne summen blir strøket, uansett om du skylder eller har penger til gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...