Gå til innhold

Taco-servise hos Til bords...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de det samme på Glasmagasinet, eller har de bare ulike ting..? Og vet noen hvor jeg kan se et bilde av det så jeg vet hva jeg skal lete etter..? Skal kjøpe det i gave. Har søkt både her og der etter det uten hell...

Fortsetter under...

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvis det er Sagaform sitt gule servise så har det det på Glasmagasinet i Oslo sentrum. Og nå er det 25% på alt.

Skrevet

Hvis det er Sagaform sitt gule servise så har det det på Glasmagasinet i Oslo sentrum. Og nå er det 25% på alt.

Antar at det er det da ja..? Glasmagasinet har vi i hvert fall her i byen så da kan jeg kjøpe det nå etterpå :D Tusen takk for hjelpa! :D

Skrevet

Kom ikke opp den siden jeg mente! Du må hvertfall trykke på tex mex. Når du klikker inn på www.sagaform.no velger du norge, og så velger du den pilen som går til venstre nederst på siden. Der kan du velge tex mex.

Tusen hjertelig! :D Da har jeg plutselig litt snøring på hva jeg skal se etter i hvert fall ;) Syns ikke det var så fint jeg da, men hun jeg skal kjøpe det til syns det, så da er det jo greit :D

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Tusen hjertelig! :D Da har jeg plutselig litt snøring på hva jeg skal se etter i hvert fall ;) Syns ikke det var så fint jeg da, men hun jeg skal kjøpe det til syns det, så da er det jo greit :D

He, he. Noe av det er stilig, mens noe ser litt jalla ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...