Gå til innhold

Mulig å kjøpe trille i Nanchang??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er et stort og flott kjøpesenter ca. 10 minutter med buss fra hotellet. Vi ble fraktet dit to (eller var det tre) ganger i løpet av den uka vi var der.

Trillene var billige, men av dårligere kvalitet enn det vi er vant med. Én familie kjøpte trille der (mener den koster 200-300 kroner) - de valgte å sette den igjen på hotellet i Beijing da vi reiste hjem til Norge.

Vi tok med vogn fra Norge - Det gikk helt fint. Det er ikke lange distansene man må drasse på den for å si det sånn.

God tur til Midtens Rike! Kjenner at jeg er litt misunnelig, gitt :o)

klem fra ei som har ei Nanchang-prinsesse

Gjest kinamamsen

Jeg har ikke vært i Nanchang, men generelt sett er det greit å kjøpe både utstyr, klær og sko i Kina, men kvaliteten kan variere veldig. Det er også ofte hektisk så det er ikke alltid så lett å få handlet det man trenger. Jeg hadde med meg trille fra Norge på begge våre reiser og det fungerte veldig greit. Den ble ikke skadet og jeg kjøpte en som var lett håndterlig. Det jeg gjerne ville tipse deg om er at du kjøper en trille som du kan legge ned ryggen på. Det er praktisk når barnet ofte sover i vognen. En annen viktig ting er å ha enten en parasoll eller kallesje til skydd mot den stekende solen.

God handel og god tur!

Jeg har ikke vært i Nanchang, men da vi var i Hubei-provinsen så kjøpte vi vogn der. Den var veldig billig og har vært utmerket kvalitet. Jeg har stortsett bare brukt den vognen fra datteren vår var 1 år til hun nå fyller 3. Med andre ord. Det er stor forskjell på kvalitet og du må nok være nøye når du handler.

God tur til Kina !!

Gjest mor til to barn

vi var i nanchang i november.Der kjøpte vi ei sammenlegbar trille til 200,-.Den er helt super. Kjempekvalitet,tålte både flyreise og er mye i bruk her hjemme.Det eneste problemet var at det tok noen dager før vi kom til denne butikken, jeg savnet å ha vogna umiddelbart etterat vi hadde fått barnet.Litt lettere med vogn enn alltid å ha babybjørn på magen.

hvis dere skal ha med vogn hjemmefra så ville jeg ha tatt med en godt brukt en, fordi vognene kan få hard medfart i flya.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...