Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, fikk brev i posten i dag. Papirene er sent til Bucaramanga! Er det noen som har vært der, om det er et "treigt" distrikt? Vil gjerne vite Alt om byen.Er kjempeglad idag!!

Skrevet

Gratulerer!

Enda et steg videre, håper resten tar kort tid : ))

Skrevet

Gratulerer med distrikt! Nå er det bare siste etappe som gjenstår. Håper dere snart hører noe!

Hvor lenge har dere ventet fra dere sendte papirene til Colombia?

Bucaramanga er visst et nydelig sted :-)

Gjest campestre
Skrevet

Ja-det er virkelig et nydelig sted !!! Fint hotell , deilig,skjønn kontaktperson ! Jeg kan fortelle deg mer om du alt du vil vite ! Var der i sept-01 , og hadde senest i NATT kontakt med kontaktpersonen deres i Bucaramanga ! Har du en e-mail ?

Skrevet

Gratulerer med et herlig distrikt.

Vi var der i oktober/november 2000 hentet da en jente på 17 mnd hun er i dag 5 år. En herlig jente, selvfølgelig (myrsnnipa)

Kontaktpersonen vår i Bucaramanga Colombia er også en herlig person. Jeg har ofte kontakt med henne jeg også.

Vi gleder oss alle til å treffe henne igjen.

Det er ikke et tregt distrikt, og dere bor på et herlig hotel kompleks med golfbane. MAsse uteplass.

Send meg gjerne en e-mail ([email protected]) hvis du vil vite mer eller se bilder.

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Når sendte dere papirene til Colombia, og når ble dere godkjent?

Håper det ikke tar lang tid før dere får Telefonen :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med et stort steg videre i riktig retning!!

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt. Håper ikke den siste ventetiden blir lang for dere. Telefonen kommer nok før dere aner.

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer sååå mye med distrikt!!! Håper Telefonen er rett rundt hjørnet ;o) Lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Når sendte dere papirene til Colombia, og når ble dere godkjent?

Håper det ikke tar lang tid før dere får Telefonen :-))

Beste hilsen fra

Vi sendte papirene til Colombia i nov. 03 og ble godkjent av sentralmyndighetene 14.april.

Så langt skal vi vel ikke klage på tiden - heldigvis!

forelsket colombiamamma
Skrevet

Dere kan bare glede dere til å reise. Vi var så heldige å få oppleve Bucaramanga da vi i sept. 01 kom dit for å hente en liten nydelig datter som da var 2 år og 2 måneder. Nydelig sted, og som de andre erfarne svarer, en utrolig dyktig kontaktperson som gir enormt av seg selv når dere er der!

Jeg blir helt mo i knærne hver gang jeg leser at noen har fått Bucaramanga som distrikt, for jeg lengter sånn tilbake! Så bare gled dere til et flott opphold på hotel club campestre. Vi var der i 4 uker!

Og får håpe at dere snart får telefonen!

Hvis du vil vite mer, kan du oppgi din mailadresse!

Lykke til videre!

mvh.

Skrevet

Da er vi flere.

Vi fikk også brev om at vi skal til Bucaramanga. Nå håper vi virkelig at vi snart skal på tur.

Vil også gjerne vite mest mulig om stedet. Fint å se at dere som har vært der er fornøyd.

Skrevet

Da er vi flere.

Vi fikk også brev om at vi skal til Bucaramanga. Nå håper vi virkelig at vi snart skal på tur.

Vil også gjerne vite mest mulig om stedet. Fint å se at dere som har vært der er fornøyd.

Hei kjk. Så flott at vi er flere. Skulle gjerne kommet i kontakt med deg. Hvis du ønsker kontakt skriv en mail til meg. [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...