Gjest virker som en bra mulighet Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Er det noen som er utdannet seg hos de? Hva syns du om studiet og hva var positivt og negativt? Fikk du jobb senere? 0 Siter
Gjest nki-student Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Positivt at man kan ta utdannelse når man vil. Tror det hjalp under vekttall. Det er aldri dumt å få noen vekttall ekstra. Beintøft å lese alt selv, men nå leste jeg IT som jeg ikke hadde slike kunnskaper i fra før. Arrangerte en del kollokvigrupper siden jeg bodde i Oslo, men mest løsning av eksamensoppgaver rett før eksamen. Det kan sikkert du gjøre over nett om du ikke bor i nærheten av noen av dine studiekamerater. Ellers var studiet greit. Noen lærere var flinke, andre ga ikke noen særlig bra svar. Veiledningsheftene var litt dårlige. Men studiebøkerne var ok. De kunne nok ha forbedret seg litt, men jeg kan anbefale det. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at jeg har tatt det. Jeg fikk stipend gjennom jobben, ellers er det litt dyrt. 0 Siter
Gjest virker som en bra mulighet Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Positivt at man kan ta utdannelse når man vil. Tror det hjalp under vekttall. Det er aldri dumt å få noen vekttall ekstra. Beintøft å lese alt selv, men nå leste jeg IT som jeg ikke hadde slike kunnskaper i fra før. Arrangerte en del kollokvigrupper siden jeg bodde i Oslo, men mest løsning av eksamensoppgaver rett før eksamen. Det kan sikkert du gjøre over nett om du ikke bor i nærheten av noen av dine studiekamerater. Ellers var studiet greit. Noen lærere var flinke, andre ga ikke noen særlig bra svar. Veiledningsheftene var litt dårlige. Men studiebøkerne var ok. De kunne nok ha forbedret seg litt, men jeg kan anbefale det. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at jeg har tatt det. Jeg fikk stipend gjennom jobben, ellers er det litt dyrt. Hvor mange vekttall får man? Fant det ikke på deres sider..Men ellers høres det fristende ut da.. Dyrt og dyrt, kan jobbe på siden av,så det går greit. Spesielt hvis man får en konkret utdannelse hos de. 0 Siter
Gjest nki-student Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hvor mange vekttall får man? Fant det ikke på deres sider..Men ellers høres det fristende ut da.. Dyrt og dyrt, kan jobbe på siden av,så det går greit. Spesielt hvis man får en konkret utdannelse hos de. Nå for tiden heter det vel studiepoeng, det skal vel stå på siden, ellers får du ringe og spørre om du lurer på om det er på det faget du vil ta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.