Gå til innhold

NKI-fjernundervisning

Gjest virker som en bra mulighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er utdannet seg hos de? Hva syns du om studiet og hva var positivt og negativt? Fikk du jobb senere?

Gjest nki-student
Skrevet

Positivt at man kan ta utdannelse når man vil. Tror det hjalp under vekttall. Det er aldri dumt å få noen vekttall ekstra. Beintøft å lese alt selv, men nå leste jeg IT som jeg ikke hadde slike kunnskaper i fra før. Arrangerte en del kollokvigrupper siden jeg bodde i Oslo, men mest løsning av eksamensoppgaver rett før eksamen. Det kan sikkert du gjøre over nett om du ikke bor i nærheten av noen av dine studiekamerater.

Ellers var studiet greit. Noen lærere var flinke, andre ga ikke noen særlig bra svar. Veiledningsheftene var litt dårlige. Men studiebøkerne var ok.

De kunne nok ha forbedret seg litt, men jeg kan anbefale det. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at jeg har tatt det.

Jeg fikk stipend gjennom jobben, ellers er det litt dyrt.

Skrevet

Positivt at man kan ta utdannelse når man vil. Tror det hjalp under vekttall. Det er aldri dumt å få noen vekttall ekstra. Beintøft å lese alt selv, men nå leste jeg IT som jeg ikke hadde slike kunnskaper i fra før. Arrangerte en del kollokvigrupper siden jeg bodde i Oslo, men mest løsning av eksamensoppgaver rett før eksamen. Det kan sikkert du gjøre over nett om du ikke bor i nærheten av noen av dine studiekamerater.

Ellers var studiet greit. Noen lærere var flinke, andre ga ikke noen særlig bra svar. Veiledningsheftene var litt dårlige. Men studiebøkerne var ok.

De kunne nok ha forbedret seg litt, men jeg kan anbefale det. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at jeg har tatt det.

Jeg fikk stipend gjennom jobben, ellers er det litt dyrt.

Hvor mange vekttall får man? Fant det ikke på deres sider..Men ellers høres det fristende ut da..;)

Dyrt og dyrt, kan jobbe på siden av,så det går greit. Spesielt hvis man får en konkret utdannelse hos de.

Gjest nki-student
Skrevet

Hvor mange vekttall får man? Fant det ikke på deres sider..Men ellers høres det fristende ut da..;)

Dyrt og dyrt, kan jobbe på siden av,så det går greit. Spesielt hvis man får en konkret utdannelse hos de.

Nå for tiden heter det vel studiepoeng, det skal vel stå på siden, ellers får du ringe og spørre om du lurer på om det er på det faget du vil ta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...