Gå til innhold

I dag fyller hun 9 mnd...

Anbefalte innlegg

ut mot havet

Klarer ikke la vær å skrive noen ord om det vakre sjarmtrollet vårt... Hun vet nøyaktig hva som skal til for å smelte oss fullstendig, jeg har øvd og øvd for å få henne til å si mamma.... men nei...

Plutselig hørte jeg henne øve for seg selv...ma... pa...pa ba osv... og når jeg tittet frem for dørkarmen hvisket hun; mamma... Jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene... Nå sier hun mamma ofte,og det er deilig.

Hun strekker hendene så langt opp hun kan for å vise hvor stor hun har blitt,og hun er ei skikkelig gladjente, smiler dagen lang...

Hun elsker å sitte i bæremeisa, og blir helt vill når vi henter den. Vogn er ikke så populært, men for en liten stund går det greit. Hun prøver gjerne ny mat,og vil smake det vi spiser.. Sover hele natta og flere korte perioder på dagen.

I det siste tror jeg at tennene har begynnt å komme for hun er litt irritert, og biter hissig i kluten og lekene sine, men foreløpig ser jeg ingen..

I dag har pappa vært hjemme sammen med oss. Han liker å være husfar, og han ser på henne med så stolt blikk, han blir ALDRI lei av å se på henne, og i dag med frukosten trodde jeg han hadde stivnet helt til...men han var bare helt sløret i blikket av å se på go`klumpen vår...

Nå har nurket bestemt at det er leggetid,så jeg må bare gå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150318-i-dag-fyller-hun-9-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Så herlig! Gleder meg til å treffe henne igjen en gang, med det utgangspunktet og de foreldrene, og ikke minst storesøster, må hun bare bli herligere og herligere! Alt bra her også, gullet virker å ha det enda bedre og være litt roligere for tiden, og syns det er veldig gøy å gå på potte!

Hils resten av gjengen!

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...