Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Melissa

Jeg har ikke e-mail adressen din så jeg må spørre via Dol.

Er dere fornøyd med bæreselen dere kjøpte? Jeg vet jo at våre venner er fornøyd med den, men vil gjerne høre hva andre mener også. Jeg tenkte at vi skulle kjøpe en vogn når vi er i Kina, men synes at det kan være greit å ha med en bæresele også. Babybjørn bæreselen synes jeg ikke er bra. Jeg brukte den da vesla var nyfødt, og den likte jeg ikke. Den dere kjøpte ser jo veldig bra ut da.

Går det bra med deg forresten? Er du i fin form?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150363-melissa-ang-b%C3%A6resele/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Du venter deg sikkert ikke svar fra meg, men jeg tenkte jeg ville sende deg et lite tips alikevell,

da vi fikk vår sønn fra Korea hadde vi kjøpt babybjørn sin sele og som deg likte jeg ikke den i det hele tatt, den satt vondt på ryggen osv.

men nå har det kommet med en ny som koster 200 kr mer, ca 900,- den er det støtte i korsryggen på og veldig god støtte for barnet, vi kjøpte en slik en og jeg har ikke angret på det.

bare et lite tips liksom

lykke til på hentereisen til Kina

klem

Hei, hei :-)

Vi har faktisk ikke brukt bæreselen vår ennå. Gutten vår ville helst bæres på "vanlig vis" i Colombia, og her hjemme har vi bæremeis. Dere kan få låne vår til turen om dere vil, så kan dere teste den ut!

Du kan sende meg mail på [email protected]

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...