Gå til innhold

Ååååh, "skjult nummer"

Anbefalte innlegg

Gjest nokia7250i
Skrevet

Jeg blir gal !!!

HVER DAG mellom 10-11 OG 17-18 ringer mobilen min fra et skjult nummer. Hører kun et klikk i andre enden før det blir lagt på. Dette har pågått i noe over en uke nå.

Nå har jeg begynt å avvise samtalen istedenfor å svare, men da kobler mobilsvareren min inn .....

INGEN sjans til å finne ut hvem det er som "terroriserer" meg heller ....

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Telefonselgere!

serendipity
Skrevet

Telefonselgere!

Men de ville vel ikke lagt på igjen? er ikke poenget med å ringe borte om de legger på.

(eller tenkte du på at de haddde satt på automatisk oppring og ikke var ferdig med den samtalen de holdt på med.

Skrevet

Men de ville vel ikke lagt på igjen? er ikke poenget med å ringe borte om de legger på.

(eller tenkte du på at de haddde satt på automatisk oppring og ikke var ferdig med den samtalen de holdt på med.

de er jo sånn at de ringer opp ti stk også den først som tar telefonen, får svar, resten får bare stillhet!

Gjest nokia7250i
Skrevet

de er jo sånn at de ringer opp ti stk også den først som tar telefonen, får svar, resten får bare stillhet!

Jammen de kan da ikke holde på sånn i evigheter .... iallefall to ganger hver dag til samme klokkeslett i over en uke.

Når jeg tar telefonen hører jeg såvidt et klikk i andre enden, som om de kobler meg opp til noe .....

Skrevet

Jammen de kan da ikke holde på sånn i evigheter .... iallefall to ganger hver dag til samme klokkeslett i over en uke.

Når jeg tar telefonen hører jeg såvidt et klikk i andre enden, som om de kobler meg opp til noe .....

Samme skjer her!!!

Har stått å ropt HALLOOOOOOOOOOO!!!! mange ganger! flere ganger for dag!

HAr du reservert deg, så ringer de gjammen da også!

Du er nok ikke den eneste, så vi får vel bare holde ut!!!

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle
Skrevet

Anmeld det, så finner de det nok ut.

Vi ble sterkt plaget av det i fjor.. Og tilslutt fikk jeg nok av det og ringte politiet.. De sa at vi først måtte notere hver gang de ringte, og HVIS der ble sakt noe, måtte vi notere det, og så skulle vi si at de ble anmeldt til politiet hvis de fortsatte å ringe..

Og så, hvis de fortsatte, skulle politiet kobble til en sånn avleser greie, slik at de kunne spore opp nr...

Neste gang det skjedde, sa mannen min det vi hadde fått beskjed av fra politiet.

Etter det har ikke vi blitt plaget noe mer....

Bente831365380491
Skrevet

Samme skjer her!!!

Har stått å ropt HALLOOOOOOOOOOO!!!! mange ganger! flere ganger for dag!

HAr du reservert deg, så ringer de gjammen da også!

Du er nok ikke den eneste, så vi får vel bare holde ut!!!

Det ringte en selger til meg igår (eller, han bedyret at han ikke skulle selge noe da). Så jeg spurte hvor han hadde fått nr mitt fra, nei det hadde de nok fått fra et firma. Så spurte jeg om de hadde sjekket det med Brønnøysundregisteret, og det hadde de ikke gjort.

Men da hadde jeg plutselig handlet hos dem tidligere, og han sa da at de kunne ringe sine tidligere kunder så mye de bare ville, for da måtte jeg selv gi firmaene beskjed om at jeg ikke ønsket at de skulle kontakte meg.

Neste gang de ringer og spør etter meg, skal jeg si vent litt, og la tlf ligge leeeeeeeeenge med røret av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...