Gå til innhold

Papirer returnert til DVA, Colombia:o(

Anbefalte innlegg

Er ordentlig lei meg, frustrert, sint - ja jeg vet ikke hva!!!

Fikk Pasto som distrikt 6. april og har siden ventet på Telefonen - MEN da jeg ringte AF i dag fikk jeg beskjed om at papirene våre er returnert til DVA pga at det er for få barn frigitt i Pasto!!!!!!

Stikk motsatt av hva jeg har fått beskjed om tidligere!!

Uansett - det betyr å vente på nytt distrikt - som kan ta tid, og så videre på Telefonen.

Snakk om å gå bakover i stedet for forover:o(

Denne prosessen har tatt vinter og votter for vår del nå, og nå er jeg sliten og lei av å vente:o( Trengte IKKE den beskjeden i dag!

Er det noen andre som har opplevd det samme, og som kan fortelle meg hvor lenge man har ventet på nytt distrikt og så på tildeling??

En frustrert og deppa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150371-papirer-returnert-til-dva-colombiao/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars dere esi(((((((- dette var en lite koselig beskjed å få. Synes dere har ventet lenge nok nå.......!Håper DVA hiver seg rundt og finner DET RETTE BARNET i DET RETTE DISTRIKTET umiddelbart.Sender masse trøste og -oppmuntringsstøv, og HÅPER noe gledelig skjer snart.

Klem fra

Hei, hei :-)

Vi opplevde det samme som dere i fjor og kjenner igjen nedturen dere har nå :-/. Etter å bli returnert tok det heldigvis ikke lang tid før vi fikk nytt distrikt. Fikk det etter ca en mnd, og så tildeling en mnd etter det igjen.

Send meg gjerne en mail om du vil på [email protected] så kan jeg fortelle mer :-)

Beste hilsen fra

Hei, jeg føler virkelig med dere nå! Forhåpentligvis så kommer melding om nytt distrikt raskt og tildeling likeså.. kanskje dere får Bogota som er et veldig stor distrikt.. Som Melissa sier så byttet også de distrikt,, og de fikk da Bogota!

Jeg krysser fingre for dere!!

Trøsteklem fra

Annonse

Hei

Vi opplevde dette i fjor, og jeg ble veldig lei meg. Men det skulle vise seg at etter vi fikk beskjed om at saken var returnert til DVA tok det kun halvannen uke før vi fikk nytt distrikt. Deretter ventet vi i 3 uker til før tildelingen kom.

Så ting kan skje fort selv om saken deres er blitt returnert. Lykke til!

Hei.

jeg vet akkurat hvordan du har det, vi mistet vårt distrikt 7 april (litt av en påskeferie) som var sincelejo som vi fikk 21/1-04. Vi venter forsatt på nytt distrikt. er veldig frustrert. i september går godkjenningen vår ut. (jeg vil skrike)

klem kanape

Colombiamamma

Vi ble også returnert. Fikk nytt distrikt etter ca. 4 mnd.

Vet hvordan du har det nå. Håper dere ikke må ventet så alt for lenge på nytt distrikt og den stooore telefonen.

Det er nok en mening med det. Vi forsto det når vi fikk tildelingen vår ca. 5 mnd etter vi fikk distrikt første gang. En flottere jente kunne vi ikke ha fått!!

Venteklem fra

Annonse

huff, esi...dette var triste nyheter og jeg skjønner godt du er lei deg. Kjenner selv hvordan ventetida tærer på om ikke det skal begynne å gå bakover igjen.

Krysser fingrene for at dere får nytt distrikt kjemperaskt og at tildelingen da er rett rundt hjørnet!!

Lykke til.

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...