Gå til innhold

Jeg er riiiiiiiiiiiiiiiik!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, litt rik i alle fall. Skattepengene er her! :D De kommer stort sett til å bli brukt på fornuftige ting som regninger og BSU og slikt, men det er fint å føle seg rik likevel. Nå vet jeg at jeg har penger til å betale regningene mine neste måned, og slipper å tenke på det.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har og fått de! Men er ikke rik av den grunn. 80% går til en giga-mega-stor telefonregning.

Skrevet

Jeg har og fått de! Men er ikke rik av den grunn. 80% går til en giga-mega-stor telefonregning.

Omtrent halvparten går til regninger her, blant annet en uventet stor etter-regning på strøm fra vinteren (har akontostrøm). Og så går mesteparten av resten til å leve for fram til neste lønning (sammen med feriepengene), og resten på BSU :)

Skrevet

Jeg og :-)

Er stadig vekk innom konto bare for å se hvor mye som står der...

:-)

Heldigvis kan jeg bruke pengene på ferie og sånn... Har allerede kjøpt meg mobil til 4000 kr (med forsikring og veske)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Huff... får de nok ikke idag virker det som:(

mil1365380270
Skrevet

Heldiggris!!!

Æsj, er misunnelig, får en kjempebaksmell...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Mannen min valgte å kjøpe noe til en dyr hobby (neste 7000 kroner går med..), og vi som ikke hadde råd til ferie i år:( Hva gjør jeg med dette? Ingen penger til meg, jeg må tenke på regningene som kommer...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mine (et sted mellom 10 - 17 000) kommer til høsten. Da er nok dine grunker oppbrukt for lengst. :-)

Skrevet

Mine (et sted mellom 10 - 17 000) kommer til høsten. Da er nok dine grunker oppbrukt for lengst. :-)

Gjør ikke noe, for til høsten har jeg jobbet hele sommeren og har nok av penger. Det er nå jeg trenger dem :)

Skrevet

Mannen min valgte å kjøpe noe til en dyr hobby (neste 7000 kroner går med..), og vi som ikke hadde råd til ferie i år:( Hva gjør jeg med dette? Ingen penger til meg, jeg må tenke på regningene som kommer...

Bank ham?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Fått de i dag eller? Vi venter fortsatt på skattepenger.....hadde vært greit å få de i dag. har kun 1 krone på konto. Ganske vittig da....

Skrevet

Fått de i dag eller? Vi venter fortsatt på skattepenger.....hadde vært greit å få de i dag. har kun 1 krone på konto. Ganske vittig da....

Fikk i dag, ja. Bergen.

mil1365380270
Skrevet

Du burde få deg en hobby, du også. "Sydenliv" f.eks ;-)

Skrevet

Jeg er også rik i dag, selv om skattepengene ikke er kommet. Fikk 12% feriepenger av min "fete" fjorårslønn + lønn for nesten en måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...