Gå til innhold

Har dere sett på AF sine Etiopia sider?

Anbefalte innlegg

Gjest Etiopia
Skrevet

Hva kan dette bety for adopsjonen fra Etiopia?

Den korte ventetiden er vel over da??????

Synes dette var veldig trist!

Skrevet

Så lenge det ikke stopper helt opp så...

Leit at det ikke går like kjapt, men det vil nok gå på et vis.

Det får bare ikke lov å bli stopp!! Nå som vi vet vi er anbefalt av BV.

Skrevet

Når jeg leste Af sine sider i formiddag ble jeg så trist.

Vi kjenner godt kontakten som slutter, hun var hjemme hos oss i fjor sommer, hun har et spesielt forhold til etiopiafamilier i Norge og vi til henne. Barna er så glad i henne. Hun representerer noe veldig godt for oss.

Håper de finner ny kontakt som kan overta det flotte grunnlaget som er lagt i Etiopia ndg utenlandsadopsjon.

Tvi-tvi til alle etiopiasøkere!

Hilsen fra tobarnsmamma,

Skrevet

Jeg ble også urolig og bekymret da jeg leste om kommende endringer og usikkerhet. Det føles vemodig at våre to eldste ikke skal treffe Assefash og Amba på vår neste hentereise - når det måtte bli...

Vi krysser fingrene for at det går seg til, og at vi en vakker dag om ikke så altfor lang tid kan reise tilbake til Etiopia og møte et nytt familiemedlem...

trk1365380645
Skrevet

Ja, dette var synd, for jeg har inntrykk av at det har fungert godt lenge. Men forhåpentligvis ordner det seg igjen snart, slik at det ikke blir så lang tid å vente uansett. Krysser fingrene for alle dere som er på vei!

Skrevet

Sendte e-post til Af tidligere i dag, for å prøve å få litt mer detaljer om når denne omlegginga av transithjemmet skal foregå og om det vil bli totalt stopp eller om det bare vil gå tregere.

Får vel ikke svar før tidligst mandag, kan si ifra dersom jeg hører noe.

Gjest Amba 99
Skrevet

Det var leit å høre at Assefash vil gi seg. Etter to hentereiser føler vi at vi kjenner henne og det er synd at vi eventuelt ikke får møte henne igjen om det skulle bli en reise til på oss.

Hun har gjort en fremdragende jobb med barnehjemmet og ikke minst alt papirarbeidet og møter i rettsapparatet.

Håper inderlig at ting faller på plass og at adopsjon fra Etiopia ikke stopper opp. Det ville være synd.

Skrevet

Så lenge det ikke stopper helt opp så...

Leit at det ikke går like kjapt, men det vil nok gå på et vis.

Det får bare ikke lov å bli stopp!! Nå som vi vet vi er anbefalt av BV.

Hei!

Er det nokon som veit noko meir om denne saken, nå?? Har ei von om å bli godkjent for Etiopia - og vil gjerne at det ikkje skal bli stopp der.

Skrevet

Hei!

Er det nokon som veit noko meir om denne saken, nå?? Har ei von om å bli godkjent for Etiopia - og vil gjerne at det ikkje skal bli stopp der.

Sendte mail til AF og fikk svar i dag, men om jeg ble så veldig mye klokere, det vet jeg ikke...

Ang. transitthjemmet har de ikke gjort noen endringer, men er igang med planlegging. Og betrakter den nåværende situasjon som normal.

Men de gjør også klart at slike omlegginger medfører uforutsigbarhet. Det vil de takle underveis, og håper på positive forandringer.

Foreløpig behandler de søknader som normalt, men ber oss være åpne for endringer som kan komme, og evnt bytte av land dersom det skulle bli nødvendig. Men det håper jeg ikke blir nødvendig...

Håper det ordner seg til det beste, og at vi får adoptere derfra.

Jeg synes det kan virke som om AF selv er veldig usikre på hva som vil skje, så jeg tror nok det er det beste svar vi kan få.

Så nå får vi bare vente en stund, og så spørre igjen senere om hvordan ting ligger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...