Gå til innhold

Hvis du henger opp tøy ute...

Anbefalte innlegg

Gjest bare tuller

Lar det tørke igjen, om det er veldig vått tar jeg det en runde i sentrifuga slik at det tørker fortere.

Finnes det virkelig noen som vasker tøyet på nytt om det er kommet noen edderkopper på det??? Er edderkopper så møkkete på beina? *ler*

Ikke så gøy å gå på besøk, og så oppdager man plutselig små fotspor over hele kjolen..;)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lar det tørke en gang til..

Om det er edderkopper på håndklene?

Da løper jeg hylende vekk eller i sirkler og håndklene blir enten hengende til evig tid eller alternativt hentet av typen.. ;)

*grøss!*

Jeg kan virkelig ikke med kryp! Jeg er av de som rømmer huset om jeg oppdager en bille eller noe slikt inne.

Jeg har en edderkopp på ca håndflaten min i diameter inkl FEITE bein og STORE KJEVER som bor i skrivepulten min.

Aner ikke hvor den befinner seg akkurat nå.

hihi.

laguna1365380434

Jeg har en edderkopp på ca håndflaten min i diameter inkl FEITE bein og STORE KJEVER som bor i skrivepulten min.

Aner ikke hvor den befinner seg akkurat nå.

hihi.

Hvis jeg ikke hadde klart å finne den og å overtale den til å flytte, hadde jeg flyttet i stedet:-o

Iiiik! ;)

Gjest lille rosinen

Hvis jeg har klær ute som blir gjennomvåte av regn så vasker jeg det på nytt! Det er så mye skitt i regnet, og det vil jeg ikke ha på klærne mine! Prøv bare å legg en hvit plate/fat e.l. ute noen dager mens det regner og la det tørke. Så får du se hvor skjoldete det blir!

Og er det edderkopper på klærne, kan jg garantere at jeg IKKE rører de klærne!! Ikke før edderkoppene er borte hvertfall!

Kan det ikke være at det er en del støv, pollen, evnt andre flyvende minipartikler som legger seg på fatet i løpet av de dagene? At "foldene" ikke nødvendigvis kommer med regnet...?

Gjest lille rosinen

Rart egentlig! Det er mye mer skitt (pga forurensning i luftlaget) i nedbøren nå til dags enn det er i et håndkle som har tørket over en nydusjet kropp etter en treningsøkt feks. Men de fleste vasker jo det. DET blir ikke bare hengt opp til ny tørk...

Vi bruker håndkleene flere ganger vi, vi er jo RENE når vi tørker oss med dem :-) Bruker dem vel gjennomsnitlig fire ganger før de blir kastet til vask...

Jeg og!

Ditto.

Men jeg bruker et "gammelt" håndkle til underlivstørkingen. Selv om jeg ser paradokset i at kroppen jo burde være ren nok der også etter dusjingen! :-)

Har ulikt sted jeg henger håndkle som har vært brukt hhv oppe og nede! :-)

Det er mange år siden jeg tørket tøy ute, og det er nettopp fordi man må styre med å ta det inn så snart det kommer litt regn etc.

En edderkopp er da vel ikke så møkkete, så det hadde jeg ihvertfall ikke brydd meg om! Enda jeg absolutt ikke liker edderkopper, så er ikke det pga et "skittenhetssynspunkt"! *S*

Annonse

Gjest papirtiger

Kan det ikke være at det er en del støv, pollen, evnt andre flyvende minipartikler som legger seg på fatet i løpet av de dagene? At "foldene" ikke nødvendigvis kommer med regnet...?

Ja, det er støv som legger seg på vannet.

Hvis man virkelig vil se hvordan vannet ser ut, så samler man det i en flaske :) Regnvann er ikke skittent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...