Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ut mot havet
Skrevet

Takker for svaret på innlegget lenger nede. Savner dere mye,og vi gleder oss til vi kan treffe hverandre.

Høres morsomt ut med pottetrening.... da storesøster trente satt hun tålmodig i ...minst...3 minutter før hun reiste seg ...-og tisset på gulvet...

men hun fikk det til til slutt (ha ha)

I kveld sovnet lillesøster lykkelig utslitt av forhåndsfeiring av midtsommer, med rømmegrøt, fantetog m/hornmusikk og bålbrenning..

Nå gleder vi oss til sommerferie på tur til østlandet.

trk1365380645
Skrevet

Takk for hilsen, tenker masse på dere, vet du. Vi er nettopp kommet hjem fra første overnattingstur! Kjøpte reiseseng og dro med min bror og fam. til svigerinnen min sine foreldre sitt hus "på landet" og koste oss. Gullet syns det var kjekt, men det var litt skummelt når han våknet og ikke husket hvor han var!

Når skal dere østover? Vi tror ferden starter ca 12.7., og så kommer vi til Oslo et par dager etter, men foreløpig vet vi ikke om vi kan bli der, for overnattingsplassene våre er kanskje bortreist...

ut mot havet
Skrevet

Takk for hilsen, tenker masse på dere, vet du. Vi er nettopp kommet hjem fra første overnattingstur! Kjøpte reiseseng og dro med min bror og fam. til svigerinnen min sine foreldre sitt hus "på landet" og koste oss. Gullet syns det var kjekt, men det var litt skummelt når han våknet og ikke husket hvor han var!

Når skal dere østover? Vi tror ferden starter ca 12.7., og så kommer vi til Oslo et par dager etter, men foreløpig vet vi ikke om vi kan bli der, for overnattingsplassene våre er kanskje bortreist...

vi kommer til å være der uken før.... gubben har bare 2 uker ferie i denne omgang, så den 12 er vi nok på retur... hadde vært VELDIG kjekt å møtes,da!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...