Sør Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hei, Tenkte jeg skulle tipse folk om at Lufthansa har tilbud på flybilletter til diverse byer i Kina, Korea og India. https://www.lufthansa.com/aerodyn/sp_main.aero?p=fly&l=en&pos=no&action=spselect&toreg=icexno&from=osl Hvis dere ikke skulle dit, så passer det kanskje med en ferie likevel? Med vennlig hilsen 0 Siter
rao Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Tusen takk skal du ha for tipset ). Drømmer meg tilbake til Beijing... ) Klem fra 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Jeg lurer på en ting. Når en reiser til Kina for å hente barn, bestiller man reisen selv, eller ordnes det gjennom AF? Skjønte det sånn at AF ordner det meste...? 0 Siter
Gjest hilsen en kina-adoptant Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Jeg lurer på en ting. Når en reiser til Kina for å hente barn, bestiller man reisen selv, eller ordnes det gjennom AF? Skjønte det sånn at AF ordner det meste...? AF ordner det gjennom et reisebyrå (Egersund Reisebyrå) som de har avtale med. Men det betyr ikke at du er nødt til å bruke dem hvis du vil reise på egen hånd. Men det kan være lurt å bruke dem, for de har god erfaring med nettopp adopsjonsreiser til Kina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.