chanti Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Nå til høsten arrangerer adhd-foreningen jubileumskonferanse i oslo . Mange "tunge" forelesere og siste nytt innen emnet.Mange likesinnede som man knytter kontakt med . Hiv dere på , om dere ikke er medlemmmer ...så meld dere inn og bli med !Mere om denne konferansen finner dere på medlemsidene www.mbd.no Ser dere i Oslo i september da!? 0 Siter
Har jente med ADD Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Dette syntes jeg hørtes kjempeintressant ut. Har nettopp meldt oss inn i ADHD foreningen, kanskje jeg får mer info fra de. 0 Siter
chanti Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Dette syntes jeg hørtes kjempeintressant ut. Har nettopp meldt oss inn i ADHD foreningen, kanskje jeg får mer info fra de. Du kan jo ringe de på kontoret , men det står informasjon på nettsidene deres . Der kan en også melde seg på om en ønsker det . 0 Siter
Gjest mamma'n hans Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ja, gjett om jeg kommer! Og skal til og med betale innmeldingen - når jeg bare finner igjen regningen under alt rotet her på skrivebordet! Så - vi sees! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.