saga28 Skrevet 11. januar 2001 Skrevet 11. januar 2001 Hei. Jeg er en kvinne på 28 år som sliter med sterke ryggplager.Dette medfører problemer i jobbsammenheng da jeg har ett tungt arbeid,med mye løft og løping...osv. Har vært sykemeldt pga dette.Jeg har en datter,mann i full jobb og en samlet gjeld på 1,5 mill!!! Hvordan blir regnestykket hvis jeg får godkjent omskolering,hva blir dekket? På forhånd takk 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Du får attføringspenger og forsørgertillegg for barna behovsprøvd, begge utregningen kan du få TK til å gjøre). I tillegg får du dekket visse utgifter som du pådrar deg i forbindele med attføringen (skolemateriell, reiseutgifter, eventuelt hybel etter gitte takster som endres en gang pr år) i tillegg til eventuelt dekking av husholdsutgifter dersom inntekter og utgifter ike "går i hop". Mer info får du hos aetat.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.