Gå til innhold

Bare noen ord...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har pause fra innleggskriving her på DOL. Vi fikk i begynnelsen av året ønske om tilleggsrapport før det kunne avgjøres om vi blir godkjent i Colombia eller ikke. Gedigen netur.

Man må gå Veldig mange runder med seg selv i en slik situasjon. Tårene kommer lettere, sinnet kommer lettere. Det er til tider vanskelig å glede seg med andre, og litt for lett å glemme at andre er gjennom andre ting....Det er sårt å gå sånn å vente på at bufa, barnevern bufa og adopsjonsforening skal gjøre jobben sin, og det er vondt at det skal ta så fryktelig ekstra lang tid.

vi har holdt på med adopsjon i over 2,5 år, og må nok regne med at for vår del går det mer enn tre år før vi endelig får barn. - også jeg som var klar til å reise allerede i fjor sommer..

Vi greier å holde motet oppe i 90 % av tiden, noen dager er det vanskelig å være glade og blide, men vi har funnet ut at det hjelper ikke å grine. (vi har jo selvfølgelig prøvd det og)

Jeg ville bare oppdatere dere som har lyst til å vite hvordan det går med oss, og neste gang jeg skriver inne på adopsjon er det med gode nyheter. Jeg holder forøvrig på å avvenner meg litt med chatting også, men slutter ikke slik jeg trodde jeg skulle gjøre forrige uke engang...(finnes det ikke stopp-å-chatte-kurs??)

Vil gratulere alle som har fått barn, og alle som har kommet videre i sin prosess!

Håper dere alle får en fin sommer!

hilsen flosshatt

(og hvis noen vil sende mail... [email protected])

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150648-bare-noen-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære flosshatt.

Takk for at du oppdaterer oss om deres opplevelser her inne. Du skal vite at dere er i mine tanker og har vært det hele vinteren/våren. Måtte dere få styrke til å komme gjennom det som gjenstår av prosessen. Se ikke bort fra at det kommer en mail til deg etterhvert. Gleder meg så til å lese gode nyheter fra deg i nærmeste fremtid!

Trøstehilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150648-bare-noen-ord/#findComment-961456
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt at du trenger en liten pause, jeg, flo!

Men jeg gleder meg til å lese gladmeldingen når papirene atter går til Colombia. Og krysser fingrene for at dere har hatt deres dose uflaks nå.

Jeg har mailadressen din, og det er vel en fare for at vi treffes på chatten....

Og så venter jeg en invitasjon til festivas i hagen deres, når sommeren en gang forhåpentligvis kommer til denne kanten av landet... ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150648-bare-noen-ord/#findComment-962011
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...