Gå til innhold

Til kjk, som skal til Bucaramanga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til kjk!

Skal dere til Bucaramanga? Det er en flott plass og en helt fantastisk kontaktperson. Vi har nylig komt hjem med en liten prinsesse fra Bucaramanga, som nå er 11 mnd.

Vi var tre uker i Bucaramanga. Vi bodde på Club Campestre, det er en golfresort. Nydelig plass med flott grønt areal rundt, lekeplass,tennisbaner mm.Eneste vi nyttet var lekeplassen også gikk vi tur rundt på området. Vi hadde noen dagen i Bogota også hjem.

Lykke til og kjempe god tur.

ps!bare spør hvis det er noe du lurer på:)

hei KJK- Gratulerer med distrikt!!!!

Er nysgjerrig på hvor lenge dere har ventet siden papirene ble sendt?

Lykke til. Håper dere får gode nyheter snart!!

Hei bgr,

Papirene våre gikk til Colombia i november 2003. Vi fikk godkjenningen i april i år og beskjed om distrikt 16. juni.

Gjest Snart Colombiamamma?

Hei bgr,

Papirene våre gikk til Colombia i november 2003. Vi fikk godkjenningen i april i år og beskjed om distrikt 16. juni.

Hei!

Gratulerer med tildelingen. Dette gikk utrolig fort, selvom ventetiden sikkert har vært lang nok for dere. Vi sendte våre papirer til Colombia i februar (ICBF), og jeg har regnet med tildeling i februar til april 2005. Kanskje jeg tør å håpe på at det faktisk kan skje før jul......

Ønsker dere lykke til, og god tur. For en fantastisk "sommerferie"...

Hei!

Gratulerer med tildelingen. Dette gikk utrolig fort, selvom ventetiden sikkert har vært lang nok for dere. Vi sendte våre papirer til Colombia i februar (ICBF), og jeg har regnet med tildeling i februar til april 2005. Kanskje jeg tør å håpe på at det faktisk kan skje før jul......

Ønsker dere lykke til, og god tur. For en fantastisk "sommerferie"...

Hei,

Vi har ikke fått tildeling enda, kun distrikt, men nå gleder vi oss til telefonen som forhåpentligvis kommer snart.

Annonse

Gjest Snart Colombiamamma?

Hei,

Vi har ikke fått tildeling enda, kun distrikt, men nå gleder vi oss til telefonen som forhåpentligvis kommer snart.

Unnskyld! Det er litt dumt å være så tidlig ute med gratulasjonene, men gratulerer med distrikt i alle fall. Får bare skylde på et susete hode!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...