Gjest ariette Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Er det kaldt i Bulgaria?! Altså ikke iskaldt, men kaldere enn andre "sydenland?" Fikk beskjed om at det var like varmt der og lite regn når jeg bestilte tur dit, men når jeg har sett på værmeldinger derfra er det bare "kaldt" og regnregnregn.. Noen som har vært i Bulgaria som vet noe om temperaturene der? 0 Siter
serendipity Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Gjennomsnittstemperaturen der er litt laver i sommermånedene enn feks. Mallorca. Men kaldt er det ikke. Det er isåfall helt tilfeldig. 0 Siter
Niobe Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Når de viser Bulgaria på værmeldingen er det jo været i hovedstaden Sofia som kommer opp. Jeg har vært i Bulgaria to ganger (Albena og Golden Sands), og begge ganger har det vært mellom 27 og 35 grader varmt. Dette har vært i henholdsvis juni/juli og juli/august. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Bare sånn by the way... Hva heter Bulgaria på engelsk? Har hørt at Bulgaria er et kjempebra ferieland! Og det må vel ikke nærme seg 40 grader for å ha det bra? 0 Siter
Niobe Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Bare sånn by the way... Hva heter Bulgaria på engelsk? Har hørt at Bulgaria er et kjempebra ferieland! Og det må vel ikke nærme seg 40 grader for å ha det bra? Det heter Bulgaria på engelsk også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det heter Bulgaria på engelsk også. Ok! Vi brukte mange timer på et vorspiel til å diskutere dette.... Eller var det på nachspielet? Langtekkelig var det iallefall, og ingen hadde noe godt svar. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 jeg har vert der flere ganger. Det er ikke kaldt, men du maa regne med en dag eller to med regn. For to aar siden kom vi midt i en regnperiode. Regnet nermest non stop i 1,5 uke.. Men brune ble vi!! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Det er veldig billig der iallefall! DET er noe å ta med seg nå som 'vanlige Syden' er bitt dyr de fleste steder. 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Var der i slutten av august et år, og heldigvis var temperaturene litt lavere enn mange steder rundt Middelhavet! Likevel langt varmere enn det normalt er i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.