Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tipset, men hva gjør jeg med lille propell som ikke vil sovne så mor får sett på TV!! :o)

Fikk sett rulleteksten jeg...

Hmmmm.... video kanskje?

Så småtten vil ikke sove? Vel, har ingen gode råd da vesla heller ikke vil sove for tiden da det er jo lyst ute ennå.... :o)

Snakkes.

Hilsen

Takk for tipset, men hva gjør jeg med lille propell som ikke vil sovne så mor får sett på TV!! :o)

Fikk sett rulleteksten jeg...

Du kan se alle programmene på http://www.dr.dk/dokument/Storken/

Den linken peker nå til 5. program, men du finner også de andre i feltet til høyre. Men ser hele episoden - og evt. også klipp som ikke ble vist på TV i RealPlayer. Ingen registrering eller pålogging er nødvendig. Det eneste minuset er at man selvsagt ikke får programmet tekstet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...