Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..... Gratulerer så mye med den lille Prinsessen!!!!

Beste hilsen fra

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mia G.

5

• AAA

1

• bergitte

1

• Korea05

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og et høyt HURRA for ei skjønn lite jente.

Ønsker dere en riktig god tur til Kina.

Hilsen mammaen til to jenter fra Hunan.

Skrevet

gratulerer så masse med den lille jenta! Håper dere får reise og hente henne hjem snart!

Skrevet

Eeeeendelig! Hurrrraaaa!!

Nå ble jeg jammen glad, gratulerer hjerteligst!

Du vet ikke hvor langt fram tildelingene til VB gikk nå da?

MVH

Hei!

Dette var den runden med tildelinger som gikk fra midt-okt. til ca 25.nov. AF og IA har jo fått en runde til med tildelinger siden. Det går sikkert ikke lenge nå før VB også får resten av nov. og desember.

Skrevet

Endelig kommet nyhet. Jeg venter hverdag sammen med deg. Gratulere så mye. Fikk bare november gruppen tildeling eller desember fikk også?

VB har ikke fått desember enda og ligger nok litt etter de to andre foreningene. Men regner med at det ikke går lang tid nå før desembertildelingene til VB kommer. Jammen går det fort i Kina for tiden.

Skrevet

Det var på tide...

Jeg har fulgt med deg daglig nå den siste tida, og kjente meg så utrolig godt igjen i den siste "ventetids-frustrasjonen".

Men hun var selvfølgelig verd all ventingen???

Tipper hun er verdens skjønneste!

Gled dere til hentereisen til Nanchang, VB har et utrolig profft opplegg så dere trenger knappt tenke selv...

Lykke til med ventetidens "sjarmøretappe"!

Ja. hun var vell verdt ventingen. Men jammen var jeg utålmodig den siste uka nå. Tror nok mannen min trakk et lettelsens sukk, for den siste uka har jeg nok ikke vært så hyggelig å bo sammen med!!!

Skrevet

Hipp hurra!

Endelig, gratulerer så mye med Jiangxi prinsessa. Da er jo jentene våre fra samme provins.

Kos dere i den syvende himmel, der kommer dere til å være en stund.

Send meg gjerne en mail hvis det er noe du lurer på - vi var i Nanchang i mars i år.

klem fra "nabo i nord"

Moro at jentene våre er fra samme provins, det er jo ikke så stor aldersforskjell på de heller. Jeg kan ikke mailadr. din, men du kan godt maile meg på [email protected]. Vi har sikkert mye å mailes om.

Skrevet

Sender de hjertligste gratulasjoner !!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse og god tur til Midtens Rike :o)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessen!

Hilsen

Skrevet

.

Dette blir spennende. Lykke til med forberedelsene.

Skrevet

Gratulerer!!!!!! Når drar dere? Vi skal jo til samme provins, forhåpentligvis i slutten av juli.

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med jenta! Jeg var i Jiangxi i mars og hentet hjem min lille prinsesse. Hun er nå 14 måneder og vokser og trives sammen med mamma og resten av familien. Jeg hadde en veldig fin tur med VB og vi var en fantastisk gruppe!!

God tur, hilsen blomstrende...

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer med jenta! God tur til spennnende KINA- det er et flott land!!

Skrevet

Så godt at dere også fikk gladmeldingen da - gratulerer så mye. Jente fra samme distrikt som oss, og like gammel, er det ikke fantastisk.

Nå vet du (og vi) hvem vi venter på, nå er det bare at tiden går fort slik at vi kan få hentet hjem disse vidundrene våre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...