Gå til innhold

friskus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anne Rita Øksengård, Lege

Kjære fredsliljen,

Det er klare regler for hvem som kvalifiserer til å få dekket behandlingsreiser til utlandet, og jeg vil anbefale deg å kontakte ditt lokale trygdekontor for mer informasjon om dette. Det finnes flere steder som har tilknyttett helsepersonell, f.eks Solgården i Spania og Casas Heddy på Lanzarote, hvor man også kan reise for egen regning. Vi kjenner dessverre ikke mer inngående til dette, men kanskje noen andre som kan svare på dette i 'Seniortreff'.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15107-friskus/#findComment-71639
Del på andre sider

fredsliljen.

Du får nok noen tanker rundt dette fra vår geriater også, men ta spørsmålet opp i "SeniorTreff" også. Det kan bli nyttig å høre om andre har ideer også.

Takk for svarene. Mener ikke å få dette gjennem Trygdekontor . Men da vi ikke har vært ute før, er jeg litt redd. Min mann, hans lege sier han kan reise ,men det er jeg som er redd.Har muskelsmerter. etter et langt liv i helsetjenesten.

Depresjon over å ha mistet et barn.Søker bare en hånd å holde i.Ikke reise i det u kjente bare vi to. Takk for svarene hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15107-friskus/#findComment-72135
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...