Gjest EnSomTrengerÅVite Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hei, lurer på om DNA prøver tatt i begynnelsen av 80 tallet er like pålitelige som de som blir tatt idag? noen som vet? Gjelder farskapssak der faren tok flere DNA prøver for å bevise at barnet ikke var hans..alle påviste at barnet ikke var hans... hvor sikkert er dette resultatet? Takknemlig for svar, håper det er noen som virkelig vet noe om dette her. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Prøven er vel like pålitelig, men metodene for å "lese" den er vel litt bedre i dag. Uten at jeg skal påstå noe, selfølgelig. "......................" 0 Siter
tiliti Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Du kan jo skrive hele historien til disse, kanskje de kan svare: http://www.farskap.no 0 Siter
Gjest hmmmmmh Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hva med rettsdokumenter? Hvor skal jeg henvende meg for å få tak i disse, er de offentlige, må jeg innom noen spesielle steder, hm? Noen som har tips til hvor jeg kan begynne å henvende meg til? Holder det med å oppgi navn til de innvolverte for å få tak i dokumentene eller trenger jeg mer spesifikk informasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.