Gjest for all del anonym Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Lurer på dette i forhold til Stavangerranet da noen av vitnene har sporløst forsvunnet for politiet. Kan de bli straffet for dette om de melder seg igjen. Selv om man "bare" har status som vitne, er det straffbart å rømme landet da? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Var stevnet som vitne engang i en sak der jeg var øyenvitne bare, og fikk da vite at jeg rett og slett ikke kunne si nei fordi det jeg hadde sett var så og si grunnlaget for saken, og jg kunne faktisk idømmes straff... men dette er mange år siden så jeg vet ikke nå. 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Å ikke stille som vitne når en er stevnet, resulterer ihvertfall i bøter. Dattren min ble stevnet, og vi ble faktisk pålagt å reise litt over 100 mil for at hun skulle vitne. Dukket hun ikke opp, ble det bot. Heldigvis godtok de at hun vitnet på telefon etter mange forsøk fra vår side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.