Gjest sofie32+1 Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Jeg leter etter ei som jeg vet er medlem i koreaklubben og som jeg kjente da jeg var barn. Vil ikke gå ut med fult navn her da, men du har 2 fornavn og et etternavn og initialene dine er JFS. Jeg lekte mye sammen med deg og storesøsteren din da jeg var på besøk hos bestemoren min, og dere hos faren deres i parkveien. Hvis du kjenner deg igjen, send meg en mail så kanskje du husker meg igjen! Hilsen [email protected] 0 Siter
Gjest nettsnok eller folkeregisteret. Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hvis du har fullt navn på vedkommende, kan det vel ikke være så vanskelig å finne ut hvor hun befinner seg og da ta kontakt? Håper du finner henne...) bruk.... 0 Siter
pipppi Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hvis du har fullt navn på vedkommende, kan det vel ikke være så vanskelig å finne ut hvor hun befinner seg og da ta kontakt? Håper du finner henne...) bruk.... Nettsnok kjente jeg ikke til. Denne var jo kjekk ! Takk for tipset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.