Gjest Klomma Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hva gjør dere for å bli likt av svigermor? Min svigermor ser ut til å hate meg og alt jeg gjør. Dessuten favoriserer de storebror veldig. Han får penger, dyre leker, mens lillesøster får bare småtteri. Hun er ikke så gammel enda, men likevel. Jeg blir så provosert. Alt jeg gjør er feil. Når de er her på besøk henvender de seg kun til mannen min og barna mine. De setter aldri pris på ting jeg gjør for dem, feks lager mat og slikt. Hvorfor er noen så kalde og upersonlige? Svigermor bruker å protestere på alt jeg sier og ha argumenter mot meg når jeg sier noe. Blir bare så lei meg. Trodde det skulle bedre seg med åra men det blir visst bare verre. Jeg er av den typen som ikke tørr å si ifra, men de skjønner nok at jeg blir veldig lei meg. Jeg krangler mye med mannen min også om dette fordi han ser ikke det jeg føler. Og det er vel det de ønsker - at vi skal bli uvenner og skilles tenker jeg. Litt pessimistisk men. Noen gode råd for å få svigersen "på kroken"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151238-svigermord-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.