thuva1365380402 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 JIPPI, da er vi i gang med papirinnsamlingen til adopsjon nr. 2. Er så deilig å være i gang igjen. Vi skal ta kontakt med barnevernet 19. juli. Da er saksbehandleren vår ferdig med ferien, og hun regnet med å bruke ca. 3 uker på sosialrapporten. Håper hun holder det. Forrige gang brukte hun 1,5 mnd, så vi skal ikke klage her i kommunen. Legetime er bestilt for noen uker siden. 0 Siter
yogi Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Riktig lykke til med prosessen. Håper at det går kjapt unna. Hvilket land blir det forresten? Hilsen 0 Siter
Pietra Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med ny oppstart ) Vi har kommet like langt med vår første runde. Legetime denne uka. Trodde aldri jeg noengang skulle glede meg til en legetime,men det gjør jeg faktisk. Godt å gjøre noe konkret. Lykke til med adopsjon nummer to. Jeg er også nysgjerrig på hvilket land dere velger denne runden(; 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.