Gå til innhold

pupp som smokk


may1

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente på 8 mnd, som ikke sover mere en 20 min uten å våkene, med mindre hun har puppen i umiddelbar nærhet og kan ta en liten "sup". Dette gjelder både på dag og nattsøvnen. Føler at jeg ikke har vært utvilt på 8 mnd. Dette begynner å bli slitsomt med jobb og en 4 åring i huset. Far er hjemme med henne på dagtid. I våken tilstand er det ikke noe problem uten pupp, men hun sover ikke 2 timer uten flere oppvåkninger. Har prøvd å bysse henne i søvn og latt henne skrike i lengere perioder av gangen. Er det noen som har noen råd????

Hilsen May

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna-Pia Haggkvist, intensivsykepleier

Kjære pupp som smokk, Jeg skjønner godt at du begynner å bli sliten. Jeg synes du skal ta kontakt med helsesøster og ta opp problemet der. Helsesøster kan hjelpe eller gi en henvendelse til en søvngruppe før å få råd og oppbakking over tid.

Jeg ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Hadde det sånn også. Etter en uke stod vi opp midt på natta og ruslet ned til det døgnåpne apoteket på jernbanetorget i oslo. Og byttet ut pupp med smokk.

Jeg har hatt større nederlag i livet enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...