Gå til innhold

Blekk til kopi/skriver/skannermaskinenmaskinen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat byttet blekk, (svart). Det virker som at det ikke er kontakt med blekket og maskinen fordi bildet som forteller hvor mye det er igjen er det samme som før jeg skiftet. Jeg var og kjøpte nytt blekk. De i butikken sa at jeg kunne prøve å ta litt negllakkfjerner på en Q-tips og ta forsiktig borti det gullmerket-stedet inne skriveren der kontakten mellom "blekkpatronen2 og maskinen er. Er dette lurt eller kommer jeg til å ødelegge noe?

Skrevet

Du fjerner gammelt størknet blekk da, så det skulle nok ikke være farlig. Du har fjernet plastikk beskyttelsen frempå patronen ikke sant (helt sikkert men spør allikevel for sikkerhetsskyld)

Pass også på at patronen er "klikket" skikkelig på plass...

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette kan du trygt gjøre.

Hei: takk for svaret. Jeg har prøvd så lenge med skriveren at jeg har fått byttet den idag. Jeg kjøpte den i vinter så den var ikke gammel. Men takk allikevel. Jeg prøvde jo med negllakkfjerner men det hjalp ikke. Så det var nok andre ting som feilte den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...