Gå til innhold

Nanchan og malaria

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugler i magen
Skrevet

Er det noen som vet om man trenger malariatabletter for å være i Nanchang i juli?? Vaksiner er tatt, men har ikke tatt noe spesielt for magen. Er det også å anbefale mon tro??

Skrevet

Vi var i Nanchang i april/mai, og tok ikke malariavaksine. Ifølge vaksinekontoret var det ikke nødvendig.

Vi hadde bare idoform med for mageproblemer. Noen fikk litt mageproblemer etter en buffetg

Ellers passet vi på å ikke spise uoppvarmet mat.

Skrevet

Vi var i Nanchang i aug/sept -02. Vi tok ingen medisiner mot malaria - bare de vanlige vaksinene. Vi tok heller ingenting mot turistdiaré - praktiserte vanlige syden-forholdsregler .... og holdt oss friske gjennom hele reisen.

God tur!

klem fra

Skrevet

Vi valgte å ta drikkevaksine (Dukoral) alle tre bare sånn for sikkerhets skyld. Nå har ikke vi vært i Nanchang, men på begge våre hentereiser har vi hatt flere med magesjau.

Skulle dere ta den så vær oppmerksom på at den må tas i to doser med en ukes mellomrom. Vi fikk den på vår felles helsestasjon.

Gjest sommerfugler i magen
Skrevet

nå er det bare pakking igjen.Vi gleder oss enormt!!

Gjest helt forferdelig med magesjau på reise!
Skrevet

Vil bare si at jeg tok ikke drikkevaksinen og jeg angret fælt kan du tro....jeg levde på kjeks og vann og idoform i fire dager pga. diare.Og jeg smakte overhodet ikke på annen mat enn den de serverte på hotellet!!!Mannen min tok vaksinen og han overlevde uten problemer, så skal jeg reise senere en gang så skal jeg absolutt ha imeg denne drikkevaksinen for sikkerhets skyld!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...