Gjest Pricilla Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 For en fæl kar! At det er mulig å gjøre andre, og så sin egen datter, SÅ vondt! Det jeg synes var litt rart var at overgrepene mot jenta begynte da hun var 10 år (med samleier), men hun sa at hun var veldig glad i pappaen sin og at han var en god (???) far. Hun begynte ikke å mislike han før flere år etter overgrepene startet. Var et helt sykt forhold. Hun må da ha blokka ut alt, og levd da overgrepene ikke skjedde. 23 år ble hun torturert, voldtatt, nakenfotografert, neddopet og nedtrykt. Så gjorde ingen NOE? Selv om både skole og naboer hadde sterke mistanker.. Sykt! Blir helt dårlig jeg.. Det aller verste er vel at han bare fikk 14 år, og slipper ut igjen når han er 77 - får bare håpe for hennes skyld at han stryker med før den tid. Han fortjener ikke å bli fri igjen, noen gang. Ble veldig imponert over hvor sterk hun var. At hun ikke var helt fruitcake er et under. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg så det ikke. Hvor var dette (i USA)? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg så det ikke. Hvor var dette (i USA)? Hun bodde med faren sin på en eller annen øy i Afrika? HUn bodde så og si i en liten by nesten i bushen.. så flyttet de til New Zealand 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hun bodde med faren sin på en eller annen øy i Afrika? HUn bodde så og si i en liten by nesten i bushen.. så flyttet de til New Zealand Slikt skal bare ikke forekomme!! Altfor sykt. Syke mennesker. 0 Siter
laban Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hun bodde med faren sin på en eller annen øy i Afrika? HUn bodde så og si i en liten by nesten i bushen.. så flyttet de til New Zealand Vanuatu. En øy i Stillehavet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg så halve,noe så traumatisk! Vet noen om det går i reprise? Måtte slutte å se da jeg fikk besøk av et barn. 0 Siter
Soria Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Det var helt grusomt. Jeg tenkte på slutten at hun var et løvetannbarn som ble så sterk og klarte å legge det bak seg. Som hun sa, all tid hun brukte på å tenke på fortiden var tid faren stjal fra henne så det ville hun ikke. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg så halve,noe så traumatisk! Vet noen om det går i reprise? Måtte slutte å se da jeg fikk besøk av et barn. TVN sender alt i reprise, så den kommer nok, den også. 0 Siter
dolianer Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hun bodde med faren sin på en eller annen øy i Afrika? HUn bodde så og si i en liten by nesten i bushen.. så flyttet de til New Zealand Men jeg tror hun og foreldrene opprinnelig var engelske. De var ihvertfall innflyttere. Det var et utrolig sterkt program. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Men jeg tror hun og foreldrene opprinnelig var engelske. De var ihvertfall innflyttere. Det var et utrolig sterkt program. det kan nok stemme ja... Fikk telefon midt i programmet, så fikk ikke med meg alt. Men måtte bare legge på og ringe dem opp igjen for fikk skikkelig hakaslepp av programmet... Utrolig sterkt ja... Skulle ikke tro det var sant at det gå an å være så syk! 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Så bare halvparten ca. men fy fader for et monster. Helt ubegripelig for normale folk. Stakkars jente, da hun endelig tok mot til seg å fortalte det til moren, ble hun rasende, og hun måtte trekke det hele tilbake, for ikke å bli enda mer torturert av faren. Men en ting skjønner jeg ikke. At hun ikke rømte, for alt måtte jo vært bedre enn å leve sammen med den ondskapsfulle og forvridde faren. Kanskje ikke så lett, for hun visste jo ikke om noe annet - innestengt som hun var, men etterhvert som hun ble voksen da? Totalt ødelagt i sinnet kanskje - det blir vel kanskje sånn ja. Så han fikk altså 14 år, får håpe han ikke sitter lukket fra de andre fangene da, men får gjennomgå skikkelig av disse. For barnemisbrukere pleier ikke akkurat å bli tatt på med silkehansker av medfanger. Så sitter hun der da med pacemaker pga. at han dopet henne ned over så mange år, at hun fikk hjertefeil av det hele. Så grusomt. Håper han råtner i fengslet, eller stryker med før han kommer ut. Sånn sett får hun kanskje ro i noen år. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Så bare halvparten ca. men fy fader for et monster. Helt ubegripelig for normale folk. Stakkars jente, da hun endelig tok mot til seg å fortalte det til moren, ble hun rasende, og hun måtte trekke det hele tilbake, for ikke å bli enda mer torturert av faren. Men en ting skjønner jeg ikke. At hun ikke rømte, for alt måtte jo vært bedre enn å leve sammen med den ondskapsfulle og forvridde faren. Kanskje ikke så lett, for hun visste jo ikke om noe annet - innestengt som hun var, men etterhvert som hun ble voksen da? Totalt ødelagt i sinnet kanskje - det blir vel kanskje sånn ja. Så han fikk altså 14 år, får håpe han ikke sitter lukket fra de andre fangene da, men får gjennomgå skikkelig av disse. For barnemisbrukere pleier ikke akkurat å bli tatt på med silkehansker av medfanger. Så sitter hun der da med pacemaker pga. at han dopet henne ned over så mange år, at hun fikk hjertefeil av det hele. Så grusomt. Håper han råtner i fengslet, eller stryker med før han kommer ut. Sånn sett får hun kanskje ro i noen år. "Håper han råtner i fengslet, eller stryker med før han kommer ut." Så ikke programmet, men en liten kommentar likevel: Sexforbrytere er lavest på rangstigen i fengslene, under både fluer og kakerlakker. Så la oss heller håpe han lever *nesten* til han skulle slippe ut og at noen moser ham skikkelig, lenge. 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 "Håper han råtner i fengslet, eller stryker med før han kommer ut." Så ikke programmet, men en liten kommentar likevel: Sexforbrytere er lavest på rangstigen i fengslene, under både fluer og kakerlakker. Så la oss heller håpe han lever *nesten* til han skulle slippe ut og at noen moser ham skikkelig, lenge. Ja, jeg håper virkelig han får gjennomgå - ikke ofte jeg ønsker folk vondt, men han der fortjener jaggu ikke å leve engang. Han kan som du sier - bli mosa til dagen før han slipper ut, så kan han stryke med. Fortjener ikke EN dag i frihet, men Tanja (som hun het) fortjener resten av livet uten hans tilstedeværelse. Det slipper vel neppe helt tak i hodet hennes, men kroppslig hadde hun sluppet mer frykt fra dette grisete monstret(han vasket seg omtrent aldri heller). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.