Gå til innhold

Beskriv dette navnet med noen stikkord

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

5

• Babette

3

• cecily

3

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest navn: hemmelig
Skrevet

Mitt nick da - eller gidder du ikke mer :-)

Litt moro egentlig :)

Ditt navn får meg til å tenke på candy (sukkertøy):)

Skrevet

Mitt nick da - eller gidder du ikke mer :-)

Litt moro egentlig :)

Har vært borti en artist eller et band som heter shandy, tror jeg. Sånn a la Arne Bjarnes. Rytmeboks. Litt danskebåt.

Hehe...

Skrevet

Ditt navn får meg til å tenke på candy (sukkertøy):)

:-)

Jeg er jo ganske søt da, så det var jo bra ;)

Skrevet

Har vært borti en artist eller et band som heter shandy, tror jeg. Sånn a la Arne Bjarnes. Rytmeboks. Litt danskebåt.

Hehe...

Pøh....:-)

Ikke mye danskebåtaktig over meg.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Frekk, utrivelig, overlegen. Eller fisefin, sur gammel dame. Som du skjønner, ikke et navn jeg ville valgt.

Bugge1365380662
Skrevet

En hest. Brukt som hestenavn i min barndom når jeg var hestegal.Men vet om en liten pike på et år som heter det.

Skrevet

Pøh....:-)

Ikke mye danskebåtaktig over meg.

Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop.

Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola.

Skrevet

Tenåring med hjemmebleket hår og solariumsbrun mor.

Gjest Daisy
Skrevet

Rebecca er for meg litt overlegen, småbitchy men pen og "flink".

Gjest Daisy
Skrevet

Rebecca er for meg litt overlegen, småbitchy men pen og "flink".

Ja, og mørkt hår.

Gjest Daisy
Skrevet

Hovedrolle i svensk såpeserie, Idol-Rebecca, Big Brother Rebecca. Det var de 3 første assosiasjonene jeg fikk.

Var det en i Big Brother som het Rebecca? Kan jeg ikke huske. Hvordan så hun ut?

Skrevet

Kirstie Alley's karakter i Cheers het Rebecca.

Det var det første som falt meg inn.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Var det en i Big Brother som het Rebecca? Kan jeg ikke huske. Hvordan så hun ut?

hun med alle buksene het rebecca. Hun som Ramsy begynte å gråte av da hun måtte dra. Hadde også store solbriller.

Skrevet

Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop.

Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola.

"Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop."

Stemmer ikke i det hele tatt Babette. Jeg har aldri tatt i en sånn spilleautomat engang - så blædi :-)

"Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola."

Stemmer heller ikke, jeg drikker ikke sprit. Øl, eller vin kan jeg godt ta, men når sant skal sies, så kjeder jeg vettet av meg hvis jeg må ta danskebåten. Reiser ikke med den for en slags hyggetur - men som et must for å komme over til danmark.

Skrevet

"Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop."

Stemmer ikke i det hele tatt Babette. Jeg har aldri tatt i en sånn spilleautomat engang - så blædi :-)

"Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola."

Stemmer heller ikke, jeg drikker ikke sprit. Øl, eller vin kan jeg godt ta, men når sant skal sies, så kjeder jeg vettet av meg hvis jeg må ta danskebåten. Reiser ikke med den for en slags hyggetur - men som et must for å komme over til danmark.

Det er ikke noe morsomt å tulle med deg når du skal svare så seriøst. Kan du ikke bable litt tull?

Gjest Daisy
Skrevet

hun med alle buksene het rebecca. Hun som Ramsy begynte å gråte av da hun måtte dra. Hadde også store solbriller.

Ja! Hun ja! He, he. De lever ikke så lenge i hukommelsen disse realitykjendisene.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Ja! Hun ja! He, he. De lever ikke så lenge i hukommelsen disse realitykjendisene.

men hun skrev vel navnet sitt med to C'er. En kan jo bruke CK eller KK også??

Gjest Daisy
Skrevet

men hun skrev vel navnet sitt med to C'er. En kan jo bruke CK eller KK også??

Jo, man kan nok det. Jeg synes ck er penest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...