Gjest navn: hemmelig Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mitt nick da - eller gidder du ikke mer :-) Litt moro egentlig Ditt navn får meg til å tenke på candy (sukkertøy) 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mitt nick da - eller gidder du ikke mer :-) Litt moro egentlig Har vært borti en artist eller et band som heter shandy, tror jeg. Sånn a la Arne Bjarnes. Rytmeboks. Litt danskebåt. Hehe... 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ditt navn får meg til å tenke på candy (sukkertøy) :-) Jeg er jo ganske søt da, så det var jo bra 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Har vært borti en artist eller et band som heter shandy, tror jeg. Sånn a la Arne Bjarnes. Rytmeboks. Litt danskebåt. Hehe... Pøh....:-) Ikke mye danskebåtaktig over meg. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Frekk, utrivelig, overlegen. Eller fisefin, sur gammel dame. Som du skjønner, ikke et navn jeg ville valgt. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 En hest. Brukt som hestenavn i min barndom når jeg var hestegal.Men vet om en liten pike på et år som heter det. 0 Siter
Babette Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Pøh....:-) Ikke mye danskebåtaktig over meg. Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop. Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola. 0 Siter
ariadne Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Tenåring med hjemmebleket hår og solariumsbrun mor. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Rebecca er for meg litt overlegen, småbitchy men pen og "flink". 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Rebecca er for meg litt overlegen, småbitchy men pen og "flink". Ja, og mørkt hår. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hovedrolle i svensk såpeserie, Idol-Rebecca, Big Brother Rebecca. Det var de 3 første assosiasjonene jeg fikk. Var det en i Big Brother som het Rebecca? Kan jeg ikke huske. Hvordan så hun ut? 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Kirstie Alley's karakter i Cheers het Rebecca. Det var det første som falt meg inn. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Var det en i Big Brother som het Rebecca? Kan jeg ikke huske. Hvordan så hun ut? hun med alle buksene het rebecca. Hun som Ramsy begynte å gråte av da hun måtte dra. Hadde også store solbriller. 0 Siter
shandy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop. Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola. "Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop." Stemmer ikke i det hele tatt Babette. Jeg har aldri tatt i en sånn spilleautomat engang - så blædi :-) "Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola." Stemmer heller ikke, jeg drikker ikke sprit. Øl, eller vin kan jeg godt ta, men når sant skal sies, så kjeder jeg vettet av meg hvis jeg må ta danskebåten. Reiser ikke med den for en slags hyggetur - men som et must for å komme over til danmark. 0 Siter
Babette Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 "Jo, jeg ser deg for meg ved pengeautomatene på Danskebåten. Du vinner en masse og fyller myntene i en medbrakt gul bærepose fra Coop." Stemmer ikke i det hele tatt Babette. Jeg har aldri tatt i en sånn spilleautomat engang - så blædi :-) "Deretter tar du deg en tur i baren og drikker baccardi med cola." Stemmer heller ikke, jeg drikker ikke sprit. Øl, eller vin kan jeg godt ta, men når sant skal sies, så kjeder jeg vettet av meg hvis jeg må ta danskebåten. Reiser ikke med den for en slags hyggetur - men som et must for å komme over til danmark. Det er ikke noe morsomt å tulle med deg når du skal svare så seriøst. Kan du ikke bable litt tull? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 hun med alle buksene het rebecca. Hun som Ramsy begynte å gråte av da hun måtte dra. Hadde også store solbriller. Ja! Hun ja! He, he. De lever ikke så lenge i hukommelsen disse realitykjendisene. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Ja! Hun ja! He, he. De lever ikke så lenge i hukommelsen disse realitykjendisene. men hun skrev vel navnet sitt med to C'er. En kan jo bruke CK eller KK også?? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 men hun skrev vel navnet sitt med to C'er. En kan jo bruke CK eller KK også?? Jo, man kan nok det. Jeg synes ck er penest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.