Gjest Godt ferien snart er over for i år.... Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Q-tips slengende rundt på badet, tomt påleggspapir i kjøleskapet (etter han har spist opp pålegget), epleskrotter over hele huset, fullt av godtepapir i døra på bilen, skitne klær lagret overalt, aviser liggende i en krok i haugevis, tannkremkorken av (størkna tannkrem), smatting, snorking, spising sent, tissing på do-ringen, blader og papirer over hele huset som han skal ha senere, regninger som ligger i alle skuffer, kaffegrut som aldri fjernes og mygler i trakteren (jeg drikker ikke kaffe), stekesmør som står ute i solen....ja + mye mer....Jeg blir gal snart. Jeg er selvsagt helt perfekt! Neida. Er dette typisk menn - og til dere menn - Hva er typisk damer??? 0 Siter
gullfisk Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, det eneste jeg kjenner igjen min samboer i her er snorking. Heldigvis er ikke alle menn like, og ikke alle damer heller. Det hender det ligger q-tips etter meg på badet, ellers er jeg ganske ryddig fordi samboeren er så nøye med å ta unna sitt. Men jeg lurer veldig, hva er så galt i å "spise sent"? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, det eneste jeg kjenner igjen min samboer i her er snorking. Heldigvis er ikke alle menn like, og ikke alle damer heller. Det hender det ligger q-tips etter meg på badet, ellers er jeg ganske ryddig fordi samboeren er så nøye med å ta unna sitt. Men jeg lurer veldig, hva er så galt i å "spise sent"? Effekten på snorkingen blir ganske så mye verre når han fyller opp magesekken rett før han legger seg....og da snakker jeg om snorking så taket lekker og barna våkner av det og ikke får sove....+ at jeg selvsagt våkner selv av det. Litt komisk at barna våre sparker ham i leggen fordi han snorker da.... 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, det eneste jeg kjenner igjen min samboer i her er snorking. Heldigvis er ikke alle menn like, og ikke alle damer heller. Det hender det ligger q-tips etter meg på badet, ellers er jeg ganske ryddig fordi samboeren er så nøye med å ta unna sitt. Men jeg lurer veldig, hva er så galt i å "spise sent"? Min mann kan finne på å spise sjokolade midt på natten/tidlig om morgenen... Og det vekker meg og irriterer. Knitring i papir.. 0 Siter
tonil Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, det eneste jeg kjenner igjen min samboer i her er snorking. Heldigvis er ikke alle menn like, og ikke alle damer heller. Det hender det ligger q-tips etter meg på badet, ellers er jeg ganske ryddig fordi samboeren er så nøye med å ta unna sitt. Men jeg lurer veldig, hva er så galt i å "spise sent"? Snorkinga blir ennå verre når man spiser sent. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner igjen noe.. rot, skitne glass på skrivebordet, overfylt bosskurv, sjokoladepapir her og der, skittentøy på gulvet, avbitte negler på gulvet (ekkelt+unødvendig!), halvgjorte ting, hjelper ikke til med husarbeid når jeg er på jobb, gidder ikke dusje ungene (sjeldent), ser ikke ting som skal gjøres... osv. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner igjen noe.. rot, skitne glass på skrivebordet, overfylt bosskurv, sjokoladepapir her og der, skittentøy på gulvet, avbitte negler på gulvet (ekkelt+unødvendig!), halvgjorte ting, hjelper ikke til med husarbeid når jeg er på jobb, gidder ikke dusje ungene (sjeldent), ser ikke ting som skal gjøres... osv. Ja. æsj. Alt du skriver glemte jeg å ta med! Spesielt det med negler. Jeg brekker meg ved tanken... 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, kjenner ikke igjen noe av dette - han er pertentlig. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja. æsj. Alt du skriver glemte jeg å ta med! Spesielt det med negler. Jeg brekker meg ved tanken... Ja, og så sier han at det ikke er han.. selv om jeg så det, og ikke biter negler selv! Han piller også nese.. ekkelt! Jeg sier ifra hver gang, men han bryr seg ikke. Jeg kan komme hjem fra jobb (helg), og det eneste han har spist er chips/sjokolade.. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, kjenner ikke igjen noe av dette - han er pertentlig. heldiggris! Eller?? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja, og så sier han at det ikke er han.. selv om jeg så det, og ikke biter negler selv! Han piller også nese.. ekkelt! Jeg sier ifra hver gang, men han bryr seg ikke. Jeg kan komme hjem fra jobb (helg), og det eneste han har spist er chips/sjokolade.. Har du samme mann som meg eller? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Har du samme mann som meg eller? Håper ikke det... (nevnte jeg fisingen...?) 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, kjenner ikke igjen noe av dette - han er pertentlig. Jo en ting var det jeg overså, og det er snorking, men det kan han jo ikke noe for. Han har gjort det som kan gjøres for å bli kvitt det også så...... Men det er igrunn ikke, eller bør være, mitt problem heller, så han går (uten protester) å legger seg et annet sted. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Håper ikke det... (nevnte jeg fisingen...?) Ha ha.....det ER samme mannen! 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 heldiggris! Eller?? Jeg svarte meg selv over her Joda, han er bra han. Særlig setter jeg pris på at han er så snill og pliktoppfyllende når det gjelder ungene MINE. Det er stort. Men jøye meg, håper ikke det ser ut som om alt er strøkent og perfekt, for det er det ikke. Klart det er ting vi ikke er enige i, og det gnisser av og til Jeg prøver derimot å se det som er positivt, frem for å pirke i det lille som er negativt. Endel som skulle vært gjort her, men han har rett og slett ikke mer tid til overs. Men, men, en eller annen gang blir det jo ferdig 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner jeg en del. Men regninger i alle skuffer er ikke hans stil. Der er han et ordensmenneske. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner jeg en del. Men regninger i alle skuffer er ikke hans stil. Der er han et ordensmenneske. Kjenner ikke igjen snorkinga heller,eller epleskrottene,men tannpirkere finner jeg over hele huset. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Q-tip på vasken kan jeg kjenne igjen.. men ikke det andre du skriver om. Skittentøyskurven vet han hvor står. men han slenger ofte nøkler og mibil på stuebordet, og slenger genseren over sofakanten... Ukoselig! Og når han lager seg brødskiver så blir det alltid liggendes smuler igjen p benken, selv om han tørker benken etterpå! Og så spiser han ofte honnykorn på kvelden, og søler sukker på benken, og tar bollen så full at det detter masse honnykorn på gulvet, som klister seg til sokken min etterpå! ; ) Menn i et nøtteskall tror jeg... Og så gidder han aldri å skifte dorull, bare setter dorullen på vaskemaskinen i stedet for å sette den i stativet. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ha ha.....det ER samme mannen! Da tror jeg vi er tre som deler mann! ; ) Gubben min peller seg i nesa, biter negler og enten "mister" dem på gulvet, eller legger de i askebegeret... han fiser mer enn nok, men jeg har sagt i fra at jeg synes det er kvalmt, så han har skjerpa seg litt.. men om natta er det ekstremt. Litt snorking også, men da bare ruller ejg han over på siden så blir det stille.- 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner ikke igjen noen ting av dette, jeg. Gjør han virkelig alt dette, mannen din? Tror jeg hadde fått noia om min hadde bedrevet alt det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.