Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpe
Skrevet

gått ut på kaffe eller tatt en utepils med?

og hvorfor?

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest du da?
Skrevet

Lillemus virker koselig, vin også. Samt mange andre, lett å glemme noen! Ville vel møtt de fleste! Utenom weww ett eller annet, bare kverulerer. Ville nok møtt amber sun, dorthe, pricilla, de på småbarnsforumet, ulv i fårikål, sier du det, sør, epletre, kizza osv. Mange!!

thinkerbell
Skrevet

Jeg ville:

tatt en kaffe med: -hele- den gamle natteranglerhurven (savner hver og en igrunnen)

tatt en pils med: neuni (lenge siden jeg har sett henne) :(

spist middag med: Liza i London... (så kunne hun ha betalt).

Skrevet

De jeg allerede har drukket kaffe og utepils med + endel andre jeg kunne tenke meg å bli kjent med i RL.

Og så er det de jeg er nysgjerrig på. Skulle gjerne vært tilstede med Mr.Kahn, Sør, Grip og Morsk og hørt på dem etter et par pils :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde sex med laguna her om dagen, og husker jeg ikke helt feil begynte det hele med en øl på Lekter'n.

Altså ville jeg nok møtt henne for å finne ut om jeg var sanndrømt eller bare normalt vårkåt.

Skrevet

Lillemus virker koselig, vin også. Samt mange andre, lett å glemme noen! Ville vel møtt de fleste! Utenom weww ett eller annet, bare kverulerer. Ville nok møtt amber sun, dorthe, pricilla, de på småbarnsforumet, ulv i fårikål, sier du det, sør, epletre, kizza osv. Mange!!

:) Hyggelig å bli nevnt.

Men hvem er du, da?

;)

Skrevet

Shandy, Dorthe, Sør, ShitDiddelyDo, laguna, mor i juni, laban, nanna, mariaflyfly, Lillemus, malun, vin, soleil, cecily, Åsemor . ....og sikkert flere jeg kommer på når jeg har trykkte på send-knappen *shit*

Oj, det ble mange, gitt. -

Skrevet

Ja, hvorfor, ja. Tja, nysgjerrighet? Fordi jeg pleier å lese en del av det de skriver? Kanskje.

Skrevet

Tja.

Har møtt endel dolere, og blir gjerne med på treff igjen.

Hvorfor? For å se om mine bilder av dem stemmer, om de er like hyggelige i virkeligheten, og for å få stilt nysgjerrigheten om hvordan de egentlig er.

Gjest Serendipity
Skrevet

Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-)

Skrevet

Flisa fordi hun har jeg kjent lenge på nett, men aldri truffet.

En Mamma, MaikenK, Leetah;Ritva og feline har jeg truffet før, og det var så trivelig at det hadde jeg gjerne gjentatt.

Gjest Morsk
Skrevet

De jeg allerede har drukket kaffe og utepils med + endel andre jeg kunne tenke meg å bli kjent med i RL.

Og så er det de jeg er nysgjerrig på. Skulle gjerne vært tilstede med Mr.Kahn, Sør, Grip og Morsk og hørt på dem etter et par pils :o)

Hvis du serverer oss og stiller som dommer og utkaster er det helt greit for meg:-)

Skrevet

Hvis du serverer oss og stiller som dommer og utkaster er det helt greit for meg:-)

Men jeg hadde da tenkt å være med på diskusjonen. Uansett hadde ingen blitt kasta ut. Jeg tror dere hadde vært atskillig høfligere med hverandre i RL :o)

Gjest du da?
Skrevet

:) Hyggelig å bli nevnt.

Men hvem er du, da?

;)

(Hare)

Gjest javeldå
Skrevet

Mr. Kahn. Fordi jeg er kjempenysgjerrig på denne personen med de sterke meningene og sin evne til å uttrykke dem. Og ikke minst evnen til å skildre, jfr. refleksjonene fra Frankrike før i dag. Lurer på hvordan han er i RL og hvordan han ser ut.

Gjest uten signatur
Skrevet

SDD/Shit Diddely Do; men bare på avstand. Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut.

Det samme kan sies om Sør. Vil gjerne SE hvordan disse ser ut, men tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å holde ut verken en kopp kaffe eller en pils. Til det er vi nok for forskjellige!

ShitDiddelyDo
Skrevet

SDD/Shit Diddely Do; men bare på avstand. Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut.

Det samme kan sies om Sør. Vil gjerne SE hvordan disse ser ut, men tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å holde ut verken en kopp kaffe eller en pils. Til det er vi nok for forskjellige!

" Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut."

Da kan jeg fortelle deg at "en slik" person faen ikke ser ut i måneskinn.

Derfor holder jeg meg inne i måneskinn.

Hvordan det står til med Sør i måneskinn vet jeg ikke, men jeg hører rykter om varulvtendenser.

skorpionfisken
Skrevet

Petter Smart og Laguna. Virker som de har mye fornuftig å prate om....

Sikkert pene mennesker begge to...:-)

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg lurer på om Sør er hun eller han, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...