Gjest nysgjerrigpe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 gått ut på kaffe eller tatt en utepils med? og hvorfor? 0 Siter
Gjest du da? Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Lillemus virker koselig, vin også. Samt mange andre, lett å glemme noen! Ville vel møtt de fleste! Utenom weww ett eller annet, bare kverulerer. Ville nok møtt amber sun, dorthe, pricilla, de på småbarnsforumet, ulv i fårikål, sier du det, sør, epletre, kizza osv. Mange!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg ville: tatt en kaffe med: -hele- den gamle natteranglerhurven (savner hver og en igrunnen) tatt en pils med: neuni (lenge siden jeg har sett henne) spist middag med: Liza i London... (så kunne hun ha betalt). 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 De jeg allerede har drukket kaffe og utepils med + endel andre jeg kunne tenke meg å bli kjent med i RL. Og så er det de jeg er nysgjerrig på. Skulle gjerne vært tilstede med Mr.Kahn, Sør, Grip og Morsk og hørt på dem etter et par pils ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg drømte at jeg hadde sex med laguna her om dagen, og husker jeg ikke helt feil begynte det hele med en øl på Lekter'n. Altså ville jeg nok møtt henne for å finne ut om jeg var sanndrømt eller bare normalt vårkåt. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Lillemus virker koselig, vin også. Samt mange andre, lett å glemme noen! Ville vel møtt de fleste! Utenom weww ett eller annet, bare kverulerer. Ville nok møtt amber sun, dorthe, pricilla, de på småbarnsforumet, ulv i fårikål, sier du det, sør, epletre, kizza osv. Mange!! Hyggelig å bli nevnt. Men hvem er du, da? 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Shandy, Dorthe, Sør, ShitDiddelyDo, laguna, mor i juni, laban, nanna, mariaflyfly, Lillemus, malun, vin, soleil, cecily, Åsemor . ....og sikkert flere jeg kommer på når jeg har trykkte på send-knappen *shit* Oj, det ble mange, gitt. - 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja, hvorfor, ja. Tja, nysgjerrighet? Fordi jeg pleier å lese en del av det de skriver? Kanskje. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Tja. Har møtt endel dolere, og blir gjerne med på treff igjen. Hvorfor? For å se om mine bilder av dem stemmer, om de er like hyggelige i virkeligheten, og for å få stilt nysgjerrigheten om hvordan de egentlig er. 0 Siter
Gjest Serendipity Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-) 0 Siter
Soria Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Flisa fordi hun har jeg kjent lenge på nett, men aldri truffet. En Mamma, MaikenK, Leetah;Ritva og feline har jeg truffet før, og det var så trivelig at det hadde jeg gjerne gjentatt. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 De jeg allerede har drukket kaffe og utepils med + endel andre jeg kunne tenke meg å bli kjent med i RL. Og så er det de jeg er nysgjerrig på. Skulle gjerne vært tilstede med Mr.Kahn, Sør, Grip og Morsk og hørt på dem etter et par pils ) Hvis du serverer oss og stiller som dommer og utkaster er det helt greit for meg:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvis du serverer oss og stiller som dommer og utkaster er det helt greit for meg:-) Men jeg hadde da tenkt å være med på diskusjonen. Uansett hadde ingen blitt kasta ut. Jeg tror dere hadde vært atskillig høfligere med hverandre i RL ) 0 Siter
Gjest du da? Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hyggelig å bli nevnt. Men hvem er du, da? (Hare) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mr. Kahn. Fordi jeg er kjempenysgjerrig på denne personen med de sterke meningene og sin evne til å uttrykke dem. Og ikke minst evnen til å skildre, jfr. refleksjonene fra Frankrike før i dag. Lurer på hvordan han er i RL og hvordan han ser ut. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 SDD/Shit Diddely Do; men bare på avstand. Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut. Det samme kan sies om Sør. Vil gjerne SE hvordan disse ser ut, men tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å holde ut verken en kopp kaffe eller en pils. Til det er vi nok for forskjellige! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 SDD/Shit Diddely Do; men bare på avstand. Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut. Det samme kan sies om Sør. Vil gjerne SE hvordan disse ser ut, men tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å holde ut verken en kopp kaffe eller en pils. Til det er vi nok for forskjellige! " Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut." Da kan jeg fortelle deg at "en slik" person faen ikke ser ut i måneskinn. Derfor holder jeg meg inne i måneskinn. Hvordan det står til med Sør i måneskinn vet jeg ikke, men jeg hører rykter om varulvtendenser. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Petter Smart og Laguna. Virker som de har mye fornuftig å prate om.... Sikkert pene mennesker begge to...:-) 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 SDD/Shit Diddely Do; men bare på avstand. Bare nysjerrig på hvordan en slik person kan se ut. Det samme kan sies om Sør. Vil gjerne SE hvordan disse ser ut, men tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å holde ut verken en kopp kaffe eller en pils. Til det er vi nok for forskjellige! Jeg lurer på om Sør er hun eller han, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.