Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-)

Så koselig da :-)

Kunne vært artig å møtt deg også, og mange mange fler, men jeg fikk aldri rota meg på disse store doltreffene som var før i tiden, og nå er det jo ingen lenger.

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Shandy, Dorthe, Sør, ShitDiddelyDo, laguna, mor i juni, laban, nanna, mariaflyfly, Lillemus, malun, vin, soleil, cecily, Åsemor . ....og sikkert flere jeg kommer på når jeg har trykkte på send-knappen *shit*

Oj, det ble mange, gitt. -

Jøss, så gøy, takk det samme amber sun :-)

Skrevet

Jeg lurer på om Sør er hun eller han, jeg.

Sør er han.

Skrevet

Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-)

:) Så gøy å bli nevnt -

Hadde vært moro å treffe en del av dere, ja.

Skrevet

Det måtte blitt utepils, med fks. Amiga, Molli, Rosanna, Andor, Grip, Månestråle, Female, SDD, Shandy, Gyrken m.fl.

De er alle personer med karakter og integritet, det inntrykket sitter igjen hos meg i hvertfall...

Mvh

Skrevet

Det måtte blitt utepils, med fks. Amiga, Molli, Rosanna, Andor, Grip, Månestråle, Female, SDD, Shandy, Gyrken m.fl.

De er alle personer med karakter og integritet, det inntrykket sitter igjen hos meg i hvertfall...

Mvh

Hei Geir :-) Koselig å se deg titte innom.

Takk forresten for at du husket meg ;), kunne vært artig å truffet deg også.

Skrevet

Hei Geir :-) Koselig å se deg titte innom.

Takk forresten for at du husket meg ;), kunne vært artig å truffet deg også.

Er i Bergen for tiden og låner leiligheten til søstra mi (mens ho er på ferie), så da må eg benytte anledningen til å "surfe" innom.

Klart eg husker deg,DOL`s skjønnhetsdronning ! :-)

Skrevet

Shandy, Dorthe, Sør, ShitDiddelyDo, laguna, mor i juni, laban, nanna, mariaflyfly, Lillemus, malun, vin, soleil, cecily, Åsemor . ....og sikkert flere jeg kommer på når jeg har trykkte på send-knappen *shit*

Wee! :D

Gjest Lisa_finnmark
Skrevet

Mvh

vin, amiga + Sør får han er jeg nyrsgjerrig på ( den tosken) hehe

Sikkert ikke at verken vin, sør eller amiga husker mitt nick fordi det er hund leeenge siden jeg har vært her inne

Skrevet

Jeg ville helst møtt mislykket, men helst ikke særlig lenge!

Ellers er jeg nysgjerrig på Kizza, laguna, tigertrollet, SDD, Ildg og jeg lurer fælt på hvem webbis er....

Mange det hadde vært morsomt å møte.. Er ikke alle jeg har noe spesielt bilde av inne i hodet, så de som har festet seg litt har nok det pga de skriver her en del.

Er ikke sikkert de man tror er spennende/morsomme/interessante er de som faktisk er det og omvendt.

Har treft en doler og har faktisk aldri blitt så dårlig i fylla før! Sovnet på badegolvet, spydde i dassen og krasja på sofaen mens det var besøk der. Tror det gjorde inntrykk :/ *iiiik*

Hvorfor er perioden med dol-treff forbi?

*Holder 96'n klar*

Skrevet

Ellers er jeg nysgjerrig på Kizza, laguna, tigertrollet, SDD, Ildg og jeg lurer fælt på hvem webbis er....

Mange det hadde vært morsomt å møte.. Er ikke alle jeg har noe spesielt bilde av inne i hodet, så de som har festet seg litt har nok det pga de skriver her en del.

Er ikke sikkert de man tror er spennende/morsomme/interessante er de som faktisk er det og omvendt.

Har treft en doler og har faktisk aldri blitt så dårlig i fylla før! Sovnet på badegolvet, spydde i dassen og krasja på sofaen mens det var besøk der. Tror det gjorde inntrykk :/ *iiiik*

*Holder 96'n klar*

Hvorfor det ikke arrangeres flere DOL-treff? Fordi ingen tydeligvis gidder å arrangere DOL-treff. :-)

Det var et fåtall av oss som gjorde det, og som av ulike årsaker ikke lenger gidder. Bl.a. fordi folk aldri var fornøyd, uansett...

Og for min egen del har det litt med saken å gjøre at jeg ikke lenger bor i Oslo. Ikke det at DOL-treff MÅ legges til Oslo, altså. Men - det frister ikke meg like mye lenger. Hender jeg er på rangler-treff da, men de er i langt mindre skala og uten den organiseringen, man møtes gjerne ute på cafe med ujevne mellomrom.

Men - om du savner DOL-treff, så kan du jo sette igang å arrangere! :-)

Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

Skrevet

Fryktelig rørt nå.

c",)

Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

Slenger inn damedame også.

Og Maiken76 er en utfordring. Skulle likt å sett henne ja.

Tror jeg ville like mange av disse oppramsede dolerne også i virkeligheten.

Gjest malun
Skrevet

Åh, så hyggelig!

:o)

Gjest det var jo gøy :o)
Skrevet

*Holder 96'n klar*

LOL - bare greit det vet du

Gjest I'm in love
Skrevet

Nei, det måtte blitt musikeren. Ingen over og ingen ved siden av:-)

Skrevet

Hvorfor det ikke arrangeres flere DOL-treff? Fordi ingen tydeligvis gidder å arrangere DOL-treff. :-)

Det var et fåtall av oss som gjorde det, og som av ulike årsaker ikke lenger gidder. Bl.a. fordi folk aldri var fornøyd, uansett...

Og for min egen del har det litt med saken å gjøre at jeg ikke lenger bor i Oslo. Ikke det at DOL-treff MÅ legges til Oslo, altså. Men - det frister ikke meg like mye lenger. Hender jeg er på rangler-treff da, men de er i langt mindre skala og uten den organiseringen, man møtes gjerne ute på cafe med ujevne mellomrom.

Men - om du savner DOL-treff, så kan du jo sette igang å arrangere! :-)

Jammen jeg bor ikke i Oslo! :P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde sex med laguna her om dagen, og husker jeg ikke helt feil begynte det hele med en øl på Lekter'n.

Altså ville jeg nok møtt henne for å finne ut om jeg var sanndrømt eller bare normalt vårkåt.

:-)

Kan ikke ha vært meg..Jeg går aldri på Lekteren..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Så hyggelig da! Du er absoutt pmin liste og..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...