Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-)

Så koselig å bli nevnt!:-) Du er på min liste også!

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Petter Smart og Laguna. Virker som de har mye fornuftig å prate om....

Sikkert pene mennesker begge to...:-)

Lige måde! :-)

Hyggelig!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville helst møtt mislykket, men helst ikke særlig lenge!

Ellers er jeg nysgjerrig på Kizza, laguna, tigertrollet, SDD, Ildg og jeg lurer fælt på hvem webbis er....

Mange det hadde vært morsomt å møte.. Er ikke alle jeg har noe spesielt bilde av inne i hodet, så de som har festet seg litt har nok det pga de skriver her en del.

Er ikke sikkert de man tror er spennende/morsomme/interessante er de som faktisk er det og omvendt.

Har treft en doler og har faktisk aldri blitt så dårlig i fylla før! Sovnet på badegolvet, spydde i dassen og krasja på sofaen mens det var besøk der. Tror det gjorde inntrykk :/ *iiiik*

Hvorfor er perioden med dol-treff forbi?

*Holder 96'n klar*

:-)

Så koselig å bli nevnt! Du er nok på min liste og..!

Skrevet

Det måtte blitt utepils, med fks. Amiga, Molli, Rosanna, Andor, Grip, Månestråle, Female, SDD, Shandy, Gyrken m.fl.

De er alle personer med karakter og integritet, det inntrykket sitter igjen hos meg i hvertfall...

Mvh

Hyggelig at du husket på meg, du er også en av de jeg kunne ha tenkt meg å treffe. Håper du får en fin sommer! :-)

Skrevet

vin, amiga + Sør får han er jeg nyrsgjerrig på ( den tosken) hehe

Sikkert ikke at verken vin, sør eller amiga husker mitt nick fordi det er hund leeenge siden jeg har vært her inne

Å joda, jeg husker deg. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

Jeg leser alltid dine innlegg også..:-)

Hyggelig å bli nevnt!

Gjest Pricilla
Skrevet

Mange som jeg sikkert hadde kommet veldig godt overens med i virkligheten, men jeg ønsker ikke å møte noen for første gang mens de vet altfor mye om meg.. Også intime og veldig private detaljer.. Derfor vil jeg nok holde meg passe anonym! ; )

ShitDiddelyDo
Skrevet

:-)

Kan ikke ha vært meg..Jeg går aldri på Lekteren..;-)

Det er godt mulig du har rett, for jeg vet jo f... ikke hvordan du ser ut engang.

Sannsynligvis ble jeg lurt. En eller annen som utga seg for å være deg.

Hva disse jævla kvinnfolka gjør for å komme i buksa mi! De er ikke engang tamme i drømme.

Skrevet

Det er mange her som har både morsomme, alvorlige, provoserende og vittige kommentarer og selvom jeg ikke har skrevet så mye selv, leser jeg ganske ofte, og føler etterhvert jeg nesten "kjenner" enkelte.

DKunne godt tenke meg å dele litt god vin og skravle og diskutere med Laguna, Pricilla, Solei, skorpionfisken, babette og amber sun. Tror det hadde blitt en morsom kveld :-)

Skrevet

Det er mange her jeg kunne tenke meg å treffe - men når ingen er nevnt, så er ingen glemt.

Men, jeg møtte meg sjøl i døra her om dagen ... (Neh - det gjelder vel ikke?)

petter smart
Skrevet

Tja... Shandy, Rubia, Laguna, Amber Sun.. (+ sikkert mange fler) + Petter Smart (for å avkrefte en gang for alle at navnet er oppskrytt ;-)

Da hadde du nok blitt skuffet.

Fordi navnet passer altså, ikke fordi jeg ikke er hyggelig :-)

petter smart
Skrevet

Petter Smart og Laguna. Virker som de har mye fornuftig å prate om....

Sikkert pene mennesker begge to...:-)

Mye fornuftig å prate om?????

Men pene, det er vi ;-)

Gjest Lisa_finnmark
Skrevet

Å joda, jeg husker deg. :-)

ååå du gjør det:O) nu ble jeg glad:O)

Skrevet

Hyggelig at du husket på meg, du er også en av de jeg kunne ha tenkt meg å treffe. Håper du får en fin sommer! :-)

Men du er jo ikke særlig aktiv her lenger, Amiga.

Hvor har du blitt av sånn på det jevne? Du må da forstå at du er sårt sakna?

:o)

Skrevet

Lillemus virker koselig, vin også. Samt mange andre, lett å glemme noen! Ville vel møtt de fleste! Utenom weww ett eller annet, bare kverulerer. Ville nok møtt amber sun, dorthe, pricilla, de på småbarnsforumet, ulv i fårikål, sier du det, sør, epletre, kizza osv. Mange!!

Du snakker! Først nevnt i det første svaret da gitt! :o)

Jeg hadde gjerne tatt en utepils med mange her jeg. Bortsett fra at jeg heller hadde tatt et glass hvitvin for jeg liker ikke øl. ;o)

Skrevet

Den jeg aller helst ville gått ut med for tiden er nok ikke her inne. *Sukk*

Skrevet

Den jeg aller helst ville gått ut med for tiden er nok ikke her inne. *Sukk*

Jo det er jeg vel! :-) hehe

Skrevet

Mr. Kahn. Fordi jeg er kjempenysgjerrig på denne personen med de sterke meningene og sin evne til å uttrykke dem. Og ikke minst evnen til å skildre, jfr. refleksjonene fra Frankrike før i dag. Lurer på hvordan han er i RL og hvordan han ser ut.

Jeg vet det! :)

Skrevet

Nå har jeg truffet mange da,,,,men jeg vil gjerne treffe:

Soria som jeg har kjent leeeeenge på nett -rart. NSB har billetter til kr. 150,- nå da - hehe

Grip,han SKAL jeg treffe en dag, banna bein

Andor, gubben og jeg har vinka til han da han kjørte forbi oss på Svinesund, så vi har NESTEN møttes - hehe!

Musikeren, for å se han i ansiktet og lure litt....:)

SDD, har jeg en avtale med - men det krever litt fra oss begge først :)....kan ta 4-5 år

Shandy - joda - hadde jo vært artig det.

Snoopy, har jeg HOLDT på å kjøre innom mange ganger - men jeg har alltid kjørt forbi om natta og sånn...

Sør, selvsagt, kunne tenkt meg det - sammen med Ms Sophie, tror jeg, for henne "kjenner" jeg litt.

Altman - - -nei, jo, ville bare ha sagt han noe, kunne kjøpt en kronesis til han.

Amiga - det var NESTEN det også...men én dag må vi vel få det til.

Lillemus, - ville ha sett om hun var ekte! :)

naiv. - men hun vil nok ikke....enda jeg kunne hatt med MASSE å drikke!

Og pappa Bjørn, han er for god til å være sann, egentlig :)

Skrevet

Jo det er jeg vel! :-) hehe

Har du skiftet kjønn nå da? ;o) Og flyttet? *Ler*

Men jeg hadde ikke hatt det minste mot å delt en flaske vin eller flere med deg nei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...