Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den jeg aller helst ville gått ut med for tiden er nok ikke her inne. *Sukk*

Hvor er han da?

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pricilla, Laguna og Dorthe, Petter Smart, ShitDiddelyDo eller hva han (SierDuDet) kaller seg om dagen, Pappa Bjørn, sør, vin, Ulv i Faarikaal (hvor ble det av han?) og soleil.

Og sikkert en haug med andre, som jeg ikke kommer på. Men det har jeg aldeles ikke dårlig samvittighet for, siden ingen har husket meg heller.

:(

serendipity
Skrevet

Da hadde du nok blitt skuffet.

Fordi navnet passer altså, ikke fordi jeg ikke er hyggelig :-)

Det var igrunn stikk motsatt av det jeg ville tro :-) hehe..

Skrevet

Hvor er han da?

Tja, si det du. Det skulle jeg også likt å vite. :o)

Skrevet

Heldig du... eller ??

Ja, VELDIG! ;) vi hadde 2 års bryllupsdag i går - (UPS - glemte det vi....)

Skrevet

Har du skiftet kjønn nå da? ;o) Og flyttet? *Ler*

Men jeg hadde ikke hatt det minste mot å delt en flaske vin eller flere med deg nei!

"den" - er ikke kjønnsbetinget! :)

Skrevet

Jammen jeg bor ikke i Oslo! :P

Jammen - jeg skrev jo det - DOL-treff trenger ikke være i Oslo, det bor jo DOLere over alt i landet :-)

Det er bare ingen som tør/gidder dra igang treff, i alle fall ikke som annonseres slik at alle som vil kan komme...

Men - hvem som helst kan jo lufte interessen og evt. dra igang et treff der man bor (eller på nærmeste større sted, om det er mer sannsynlig at man får flere til å komme da). :-)

Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

Takk cecily, så koselig, leser alltid dine innlegg jeg også - mye bra du kommer med :-)

Skrevet

Er i Bergen for tiden og låner leiligheten til søstra mi (mens ho er på ferie), så da må eg benytte anledningen til å "surfe" innom.

Klart eg husker deg,DOL`s skjønnhetsdronning ! :-)

:-) Oi, den tar jeg selvsagt rett til hjertet. Blir helt satt ut her, og får nesten skrivesperre ;)

Håper du får en fin ferie, og at det står bra til med sønnen din og deg.

Klemmer fra

Skrevet

Nå har jeg truffet mange da,,,,men jeg vil gjerne treffe:

Soria som jeg har kjent leeeeenge på nett -rart. NSB har billetter til kr. 150,- nå da - hehe

Grip,han SKAL jeg treffe en dag, banna bein

Andor, gubben og jeg har vinka til han da han kjørte forbi oss på Svinesund, så vi har NESTEN møttes - hehe!

Musikeren, for å se han i ansiktet og lure litt....:)

SDD, har jeg en avtale med - men det krever litt fra oss begge først :)....kan ta 4-5 år

Shandy - joda - hadde jo vært artig det.

Snoopy, har jeg HOLDT på å kjøre innom mange ganger - men jeg har alltid kjørt forbi om natta og sånn...

Sør, selvsagt, kunne tenkt meg det - sammen med Ms Sophie, tror jeg, for henne "kjenner" jeg litt.

Altman - - -nei, jo, ville bare ha sagt han noe, kunne kjøpt en kronesis til han.

Amiga - det var NESTEN det også...men én dag må vi vel få det til.

Lillemus, - ville ha sett om hun var ekte! :)

naiv. - men hun vil nok ikke....enda jeg kunne hatt med MASSE å drikke!

Og pappa Bjørn, han er for god til å være sann, egentlig :)

"Shandy - joda - hadde jo vært artig det."

Det tror faktisk jeg også flisa, og de gangene jeg har vært på handletur i sverige, sitter jeg stadig vekk å lurer på om du kanskje bor borti der....eller der kanskje osv. Samt at jeg automatisk titter etter deg i butikker :-)

Men hadde jeg truffet på deg med mannen din, så hadde vel han løftet meg opp etter håret, eller løpt sin vei - neida bare tuller :-)

Skrevet

Men jeg hadde da tenkt å være med på diskusjonen. Uansett hadde ingen blitt kasta ut. Jeg tror dere hadde vært atskillig høfligere med hverandre i RL :o)

Høh, jeg skulle tatt med fiseputa mi og brukt den demonstrativt hver gang sør kløyva nebbet.

Skrevet

Høh, jeg skulle tatt med fiseputa mi og brukt den demonstrativt hver gang sør kløyva nebbet.

Kanskje vi måtte gått på uterestaurant?

Så kunne jo jeg ha røyka mine 20 sigg :o)

Skrevet

Kanskje vi måtte gått på uterestaurant?

Så kunne jo jeg ha røyka mine 20 sigg :o)

Jeg har passert Bekkelaget før du får opp lighteren.

Skrevet

Det er mange her som har både morsomme, alvorlige, provoserende og vittige kommentarer og selvom jeg ikke har skrevet så mye selv, leser jeg ganske ofte, og føler etterhvert jeg nesten "kjenner" enkelte.

DKunne godt tenke meg å dele litt god vin og skravle og diskutere med Laguna, Pricilla, Solei, skorpionfisken, babette og amber sun. Tror det hadde blitt en morsom kveld :-)

Så hyggelig å bli nevnt :)

Jeg hadde gjerne blitt med, jeg....har ingenting imot en vinkveld, jeg ;)

Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

*blunker og vinker ivrig*

;) Kjekt å høre!

Skrevet

Slenger inn damedame også.

Og Maiken76 er en utfordring. Skulle likt å sett henne ja.

Tror jeg ville like mange av disse oppramsede dolerne også i virkeligheten.

Maiken76 har bilde på DOLgalleriet.

Skrevet

*blunker og vinker ivrig*

;) Kjekt å høre!

Ja, va d ikkje? Og det va ikkje fordi du nevnte meg heller.

Ta det som et kompliment.

c",)

Skrevet

Maiken76 har bilde på DOLgalleriet.

Hvor ligger det?

Skrevet

Hvor ligger det?

Man må sende et bilde av seg selv til Bassisten, så får en tilgang på siden.

Det er over hundre dolere på den siden :)

[email protected]

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...