Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må sende et bilde av seg selv til Bassisten, så får en tilgang på siden.

Det er over hundre dolere på den siden :)

[email protected]

;)

Men, men. Da er jo ikke jeg anonym lenger heller da.

Har du bilde av deg der? Hm, tenke, tenke... Et ekte bilde av deg?

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg har hatt bilde der lenge, jeg.

Det som er der nå, er fra ifjor sommer.

Og joda, bildene er ekte. Jeg tok en sjans da jeg sendte mail til bassisten, og var litt redd for at jeg dumma meg ut og at de andre bildene var fake eller bare tullebilder, men det er ekte bilder.

En er jo _litt_ anonym fortsatt, for det er jo bare et bilde. Og det er ikke alltid en kan kjenne igjen noen en går forbi på gata, fordi en har sett _ett_ bilde, dfa. ;)

Skrevet

Flere av de du nevnte i svaret ovenfor, er med i galleriet...

vin, Åsemor, laguna, Prozac, Daisy, ihvertfall. Og mange fler...

*frist frist*

;)

Skrevet

*frist frist*

;)

Okei da. Må bare scanne litt først.

Trodde jeg hadde bilde på høgskolesidene,men det var tatt bort fordi jeg ikke er student lenger. Det kunne egnet seg, de som kjenner meg ser at det er meg, men det er ikke lett å kjenne meg igjen likevel.....

Fristelsen ble for stor. Hva skriver jeg til bassisten da? "Jeg vil også være med.."?

Skrevet

Okei da. Må bare scanne litt først.

Trodde jeg hadde bilde på høgskolesidene,men det var tatt bort fordi jeg ikke er student lenger. Det kunne egnet seg, de som kjenner meg ser at det er meg, men det er ikke lett å kjenne meg igjen likevel.....

Fristelsen ble for stor. Hva skriver jeg til bassisten da? "Jeg vil også være med.."?

De bildene som er der, er veldig forskjellige.

Det er heller ikke krav om modellbilder ;) -

Tror kravet var at en var aktiv på dol, og at en var villig til å ha bilde der selv.

Dessuten skal en ikke gi bort linken og passord til andre enn dem som er på galleriet.

- - -

Du skriver bare at du vil være med i dol-galleriet, og så hvilket passord du vil bruke. Syns å huske at det var alt. Så får du mail tilbake med linken (som en ikke skal legge ut på nett), og kan logge deg inn med nick og passord.

Og hvis jeg har glemt noe nå, så sier han sikkert fra. ;)

Jeg har lyst til å sende nytt bilde, men det er så vanskelig å finne noe som passer...ja ja.

Skrevet

Tror kravet var at en var aktiv på dol, og at en var villig til å ha bilde der selv.

Dessuten skal en ikke gi bort linken og passord til andre enn dem som er på galleriet.

- - -

Du skriver bare at du vil være med i dol-galleriet, og så hvilket passord du vil bruke. Syns å huske at det var alt. Så får du mail tilbake med linken (som en ikke skal legge ut på nett), og kan logge deg inn med nick og passord.

Jeg har lyst til å sende nytt bilde, men det er så vanskelig å finne noe som passer...ja ja.

Takk for tipset! Ble helt utrolig nysgjerrig nå.

c",)

Skrevet

- - -

Jeg fant et passende bilde. Men jeg har på meg solbriller. Blir det godkjent tror du?

Jeg er så utrolig lite fotogen. Jeg kan eventuelt bruke et festbilde som er ca tre år gammelt.

Skrevet

Jeg fant et passende bilde. Men jeg har på meg solbriller. Blir det godkjent tror du?

Jeg er så utrolig lite fotogen. Jeg kan eventuelt bruke et festbilde som er ca tre år gammelt.

Tror det var et par til med solbriller der.

Men et festbilde duger da bra, det også. ;)

Jeg fant bare et sånt utsnitt fra et bilde, tatt med selvutløser mens jeg sitter på fanget til min kjære før vi skulle ut og spise på bryllupsdagen ifjor (derfor en litt rar vinkel)...

petter smart
Skrevet

Det var igrunn stikk motsatt av det jeg ville tro :-) hehe..

At jeg var hyggelig, men dum som en stokk?

Gjest Daisy
Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt. Cecily, SDD, Laguna? Dorthe kanskje? Kommer ikke på flere i farten...

Gjest Daisy
Skrevet

Nå har jeg truffet mange da,,,,men jeg vil gjerne treffe:

Soria som jeg har kjent leeeeenge på nett -rart. NSB har billetter til kr. 150,- nå da - hehe

Grip,han SKAL jeg treffe en dag, banna bein

Andor, gubben og jeg har vinka til han da han kjørte forbi oss på Svinesund, så vi har NESTEN møttes - hehe!

Musikeren, for å se han i ansiktet og lure litt....:)

SDD, har jeg en avtale med - men det krever litt fra oss begge først :)....kan ta 4-5 år

Shandy - joda - hadde jo vært artig det.

Snoopy, har jeg HOLDT på å kjøre innom mange ganger - men jeg har alltid kjørt forbi om natta og sånn...

Sør, selvsagt, kunne tenkt meg det - sammen med Ms Sophie, tror jeg, for henne "kjenner" jeg litt.

Altman - - -nei, jo, ville bare ha sagt han noe, kunne kjøpt en kronesis til han.

Amiga - det var NESTEN det også...men én dag må vi vel få det til.

Lillemus, - ville ha sett om hun var ekte! :)

naiv. - men hun vil nok ikke....enda jeg kunne hatt med MASSE å drikke!

Og pappa Bjørn, han er for god til å være sann, egentlig :)

Ja, Sør og Pappa Bjørn også ;o)

Og du da :P

Gjest Daisy
Skrevet

Disse leser jeg svært ofte innleggene til:

Daisy, Pricilla, amber sun, vin, shandy, SDD, mor i juni, tiliti, Prozak, mrxx, Åsemor, Dorthe og laguna.

Dessuten er jeg fryktelig nysgjerrig på hva som kan skjule seg bak nickene Sør, Morsk, MrKahn og Petter Smart. Midt i all kveruleringen rører det seg et snev av høy intelligens og refleksjon.

*smask*

Enig med deg i det siste :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Slenger inn damedame også.

Og Maiken76 er en utfordring. Skulle likt å sett henne ja.

Tror jeg ville like mange av disse oppramsede dolerne også i virkeligheten.

damedame, ja. Hun er jeg også nysgjerrig på hvem er. Hvor har hun vært i det siste?

Gjest Daisy
Skrevet

*frist frist*

;)

ER jeg der enda? Hm, hm. Trodde han hadde slettet meg. Har nemlig glemt både link og passord.

Gjest Daisy
Skrevet

Hyggelig at du husket på meg, du er også en av de jeg kunne ha tenkt meg å treffe. Håper du får en fin sommer! :-)

Deg er det lenge siden jeg har sett. Er det bare jeg som har oversett deg *flau*, eller har du vært borte en stund?

Gjest Daisy
Skrevet

Mr. Kahn. Fordi jeg er kjempenysgjerrig på denne personen med de sterke meningene og sin evne til å uttrykke dem. Og ikke minst evnen til å skildre, jfr. refleksjonene fra Frankrike før i dag. Lurer på hvordan han er i RL og hvordan han ser ut.

Ja, jeg er litt nysgjerrig på han også.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, VELDIG! ;) vi hadde 2 års bryllupsdag i går - (UPS - glemte det vi....)

Hvor gamle er dere egentlig?

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Jeg blir 42 i år, han blir 51 :) så vi er oldinger.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg blir 42 i år, han blir 51 :) så vi er oldinger.

Det var omtrent den alderen jeg trodde ;o)

Skrevet

Alle jeg har møtt ville jeg i alle fall møtt igjenn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...