Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var omtrent den alderen jeg trodde ;o)

jøss, jeg som trodde vi var så barnslige :)

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

jøss, jeg som trodde vi var så barnslige :)

Jeg mener nemlig å ha sett deg si hvor gammel du er tidligere. Men så ble jeg litt i tvil ;o) Så, ja, litt barnsjelig :P

Skrevet

Jeg mener nemlig å ha sett deg si hvor gammel du er tidligere. Men så ble jeg litt i tvil ;o) Så, ja, litt barnsjelig :P

jeg skjønner mer og mer de gamle og grå - det er bare huden som forandrer seg og det at man har rukket å leve flere dager. Jeg vil for alltid være 28 år inni meg, - da var jeg "fullvoksen" - eller "finni mæ sjæl" som det heter :)

Skrevet

Pricilla, Laguna og Dorthe, Petter Smart, ShitDiddelyDo eller hva han (SierDuDet) kaller seg om dagen, Pappa Bjørn, sør, vin, Ulv i Faarikaal (hvor ble det av han?) og soleil.

Og sikkert en haug med andre, som jeg ikke kommer på. Men det har jeg aldeles ikke dårlig samvittighet for, siden ingen har husket meg heller.

:(

Jeg tror ikke at Diddeli og den gamle Sier Du Det er samme person.

Hvordan vet jeg det? Fordi kopien - som for øvrig er en meget dyktig copycat - skriver feilfritt, mens originalen kunne bomme litt på og/å, hver/vær, for/får, et/ett og de/di.

I tillegg er kopien hyggelig og blid, mens originalen var flåsete og arrogant. Men morsom! Meget morsom. Ja, det skal han ha.

Skrevet

ER jeg der enda? Hm, hm. Trodde han hadde slettet meg. Har nemlig glemt både link og passord.

Beklager, jeg husket bare at du hadde vært der. Men nå sjekket jeg, og du er slettet.

Så alt iorden ;)

Mvh

Skrevet

Jeg tror ikke at Diddeli og den gamle Sier Du Det er samme person.

Hvordan vet jeg det? Fordi kopien - som for øvrig er en meget dyktig copycat - skriver feilfritt, mens originalen kunne bomme litt på og/å, hver/vær, for/får, et/ett og de/di.

I tillegg er kopien hyggelig og blid, mens originalen var flåsete og arrogant. Men morsom! Meget morsom. Ja, det skal han ha.

Og du var en av dem jeg glemte å nevne på pilslista mi...

*daske seg selv på håndebassen*

Jo, du har sikkert rett i at det ikke er samme person. Men artig å ha i alle fall èn SDD i sving, da :)

Skrevet

Og du var en av dem jeg glemte å nevne på pilslista mi...

*daske seg selv på håndebassen*

Jo, du har sikkert rett i at det ikke er samme person. Men artig å ha i alle fall èn SDD i sving, da :)

Ja, han er trivelig.

Takk, jeg er veldig glad i pilsner. Og jeg har en følelse av at du var kjent under et annet alias.

Stikkord?

Skrevet

Ja, han er trivelig.

Takk, jeg er veldig glad i pilsner. Og jeg har en følelse av at du var kjent under et annet alias.

Stikkord?

Har vært så mange, vet du. Kjært barn osv...

Jeg var en gang i tiden kjent som CatePus, og siden hadde jeg en periode med et annet nick. Men det andre nicket ble fryktelig full en kveld og skrev så mye tullball at jeg ble lei av meg selv ;)

Så nå rauter jeg altså under signaturen Klara Q.

Bortsett fra at jeg aldri blir nevnt i huske-trådene, er jeg rimelig godt fornøyd ;)

Skal ikke bytte nick mer nå, æresord.

Skrevet

Har vært så mange, vet du. Kjært barn osv...

Jeg var en gang i tiden kjent som CatePus, og siden hadde jeg en periode med et annet nick. Men det andre nicket ble fryktelig full en kveld og skrev så mye tullball at jeg ble lei av meg selv ;)

Så nå rauter jeg altså under signaturen Klara Q.

Bortsett fra at jeg aldri blir nevnt i huske-trådene, er jeg rimelig godt fornøyd ;)

Skal ikke bytte nick mer nå, æresord.

Her er en deal: Hvis du røper fyllenicket, skal jeg tegne meg for pils med deg i tri heile dagar og nevne deg i alle framtidige innlegg.

Skrevet

Her er en deal: Hvis du røper fyllenicket, skal jeg tegne meg for pils med deg i tri heile dagar og nevne deg i alle framtidige innlegg.

Å, du tenker å godte deg i fylletragedien min?

;)

Skrevet

Å, du tenker å godte deg i fylletragedien min?

;)

Javisst!

Skrevet

damedame, ja. Hun er jeg også nysgjerrig på hvem er. Hvor har hun vært i det siste?

Hun er visstnok på et sted midt i gokken der internett ikke finnes.

Skrevet

Nå har jeg truffet mange da,,,,men jeg vil gjerne treffe:

Soria som jeg har kjent leeeeenge på nett -rart. NSB har billetter til kr. 150,- nå da - hehe

Grip,han SKAL jeg treffe en dag, banna bein

Andor, gubben og jeg har vinka til han da han kjørte forbi oss på Svinesund, så vi har NESTEN møttes - hehe!

Musikeren, for å se han i ansiktet og lure litt....:)

SDD, har jeg en avtale med - men det krever litt fra oss begge først :)....kan ta 4-5 år

Shandy - joda - hadde jo vært artig det.

Snoopy, har jeg HOLDT på å kjøre innom mange ganger - men jeg har alltid kjørt forbi om natta og sånn...

Sør, selvsagt, kunne tenkt meg det - sammen med Ms Sophie, tror jeg, for henne "kjenner" jeg litt.

Altman - - -nei, jo, ville bare ha sagt han noe, kunne kjøpt en kronesis til han.

Amiga - det var NESTEN det også...men én dag må vi vel få det til.

Lillemus, - ville ha sett om hun var ekte! :)

naiv. - men hun vil nok ikke....enda jeg kunne hatt med MASSE å drikke!

Og pappa Bjørn, han er for god til å være sann, egentlig :)

Jasså, du;-)

Jeg er faktisk en veldig snill person. En av mine beste kamerater mener jeg er naiv og dumsnill, og det er nok litt sant. Så jeg trur nok du ville blitt positivt overraska... Ja, for jeg har et inntrykk av at du ser på meg litt som en mulig fæl fyr:-)

Og jeg skulle gjerne kommet jeg. Skulle til og med hilst på gubben din, kanskje han ville blitt positivt overraska også:-)

Skrevet

Jasså, du;-)

Jeg er faktisk en veldig snill person. En av mine beste kamerater mener jeg er naiv og dumsnill, og det er nok litt sant. Så jeg trur nok du ville blitt positivt overraska... Ja, for jeg har et inntrykk av at du ser på meg litt som en mulig fæl fyr:-)

Og jeg skulle gjerne kommet jeg. Skulle til og med hilst på gubben din, kanskje han ville blitt positivt overraska også:-)

Det er det jeg egentlig tror, skjønner du - for jeg vet jo av erfaring at man kan se ut som fæle folk her på DOL *blunker*

Så da sier vi det da....Aker Brygge, en dag sola skinner :)

Skrevet

Nå hører jo jeg til de som mener dol var mye bedre før, så det er mest de gamle jeg er nysgjerrig på. Grip og nick, for eksempel. En del har jeg jo truffet, og møter gjerne flere av dem igjen. Ellers er selvsagt min nettsøster naiv selvsagt, og mange av de som jeg kun har hatt nettkontakt med. Ser for meg flere settinger det ville vært hyggelig å ta en øll eller ti i.

Men på sett og vis skulle jeg også gjerne ha hatt disse treffa jeg har vært på ugjort. Sjøl om det var både interessant og hyggelig å se hvem som skjulte seg bak de forskjellige nicka, så blei mye av spenninga borte. Men jeg er jo uhelbredelig nysgjerrig, så jeg hadde sikkert gjort det igjen:-)

Skrevet

Det er det jeg egentlig tror, skjønner du - for jeg vet jo av erfaring at man kan se ut som fæle folk her på DOL *blunker*

Så da sier vi det da....Aker Brygge, en dag sola skinner :)

Ja, da blir det muligens i morra? :-)

serendipity
Skrevet

At jeg var hyggelig, men dum som en stokk?

Nei ikke akkurat det da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...