flisa Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ja, da blir det muligens i morra? :-) Nei - da får du komme til Sverige! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Beklager, jeg husket bare at du hadde vært der. Men nå sjekket jeg, og du er slettet. Så alt iorden Mvh *puster lettet ut* Søren og! Jeg husker ikke hvordan NOEN ser ut! 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Takk cecily, så koselig, leser alltid dine innlegg jeg også - mye bra du kommer med :-) c",) 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jeg leser alltid dine innlegg også..:-) Hyggelig å bli nevnt! c",) 0 Siter
tonie Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har allerede møtt storparten av de jeg var mest nysgjerrig på, men det er enda noen stykker jeg godt kunne tenke meg å treffe over en øl eller kaffe. pip virker både klok og hyggelig, nick gjør meg nysgjerrig uten at jeg helt vet hvorfor, og thinkerbell har så god musikksmak at hun _må_ jo bare være min type menneske:-) Og så har vi jo selvsagt gyrken da, som jeg bare har sett og aldri snakket med. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror ikke at Diddeli og den gamle Sier Du Det er samme person. Hvordan vet jeg det? Fordi kopien - som for øvrig er en meget dyktig copycat - skriver feilfritt, mens originalen kunne bomme litt på og/å, hver/vær, for/får, et/ett og de/di. I tillegg er kopien hyggelig og blid, mens originalen var flåsete og arrogant. Men morsom! Meget morsom. Ja, det skal han ha. Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er. Men jeg er ingen copycat. "Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet. Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle. Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet... Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk. Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er. Men jeg er ingen copycat. "Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet. Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle. Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet... Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk. Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke. *flire* 0 Siter
Babette Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er. Men jeg er ingen copycat. "Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet. Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle. Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet... Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk. Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke. Nei, jeg har ikke et øyeblikk trodd at du er han. Men du er flink til å legge merke til små detaljer, f. eks. måtte jeg smile da du bemerket noe om rimming (rævsleiking) en gang. Men nå begynner jeg å lure på om ikke du er en skuespiller med flere roller på repertoaret. 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er. Men jeg er ingen copycat. "Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet. Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle. Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet... Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk. Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke. Initialene dine bare ber om å bli sammenlignet med "han andre". Som forøvrig ikke var/er pervers (såvidt jeg vet) - han var/er tvert i mot en artig fyr - som flyttet ut av DOL fordi han følte seg angrepet av vår alles kjære kverulant 'sør'. 0 Siter
nanna Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er. Men jeg er ingen copycat. "Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet. Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle. Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet... Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk. Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke. *LOL* 0 Siter
pip Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har allerede møtt storparten av de jeg var mest nysgjerrig på, men det er enda noen stykker jeg godt kunne tenke meg å treffe over en øl eller kaffe. pip virker både klok og hyggelig, nick gjør meg nysgjerrig uten at jeg helt vet hvorfor, og thinkerbell har så god musikksmak at hun _må_ jo bare være min type menneske:-) Og så har vi jo selvsagt gyrken da, som jeg bare har sett og aldri snakket med. :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 jeg skjønner mer og mer de gamle og grå - det er bare huden som forandrer seg og det at man har rukket å leve flere dager. Jeg vil for alltid være 28 år inni meg, - da var jeg "fullvoksen" - eller "finni mæ sjæl" som det heter Da er du og jeg like gamle da flisa, dvs 28 år. Venninna mi pleier å si vi har resten i banken. Men jeg har litt flere enn deg ) 0 Siter
Amiga Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Deg er det lenge siden jeg har sett. Er det bare jeg som har oversett deg *flau*, eller har du vært borte en stund? Jeg har vært borte så du har nok ikke oversett meg. :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Midia og musmusa.For da vet jeg hvem jeg har å gjøre med. Pysete jeg... 0 Siter
Spenning Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 vin, amiga + Sør får han er jeg nyrsgjerrig på ( den tosken) hehe Sikkert ikke at verken vin, sør eller amiga husker mitt nick fordi det er hund leeenge siden jeg har vært her inne Kan ikke glemme deg vel, Lisa_finnmark *S* klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.