Gå til innhold

Hvis DOL var RL, hvem ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da blir det muligens i morra? :-)

Nei - da får du komme til Sverige! :)

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• cecily

12

• flisa

10

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Beklager, jeg husket bare at du hadde vært der. Men nå sjekket jeg, og du er slettet.

Så alt iorden ;)

Mvh

*puster lettet ut*

Søren og! Jeg husker ikke hvordan NOEN ser ut!

Skrevet

Takk cecily, så koselig, leser alltid dine innlegg jeg også - mye bra du kommer med :-)

c",)

Skrevet

Jeg leser alltid dine innlegg også..:-)

Hyggelig å bli nevnt!

c",)

Skrevet

Jeg har allerede møtt storparten av de jeg var mest nysgjerrig på, men det er enda noen stykker jeg godt kunne tenke meg å treffe over en øl eller kaffe. pip virker både klok og hyggelig, nick gjør meg nysgjerrig uten at jeg helt vet hvorfor, og thinkerbell har så god musikksmak at hun _må_ jo bare være min type menneske:-)

Og så har vi jo selvsagt gyrken da, som jeg bare har sett og aldri snakket med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke at Diddeli og den gamle Sier Du Det er samme person.

Hvordan vet jeg det? Fordi kopien - som for øvrig er en meget dyktig copycat - skriver feilfritt, mens originalen kunne bomme litt på og/å, hver/vær, for/får, et/ett og de/di.

I tillegg er kopien hyggelig og blid, mens originalen var flåsete og arrogant. Men morsom! Meget morsom. Ja, det skal han ha.

Jeg er langt mindre pervers enn denne grisen dere tror jeg er.

Men jeg er ingen copycat.

"Copycat". En noe spesiell formulering om en fyr på internet.

Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle.

Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet...

Alternativet kan selvsagt være at jeg er syk. Veldig syk.

Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke.

Skrevet

Du tillegger meg for øvrig en ekstrem intelligens når du tror at jeg i løpet av svært mange innlegg på doktoronline siden påske i år, bevisst klarer å kopiere en fyr helt til det fulle.

Vi måtte jo i så fall vært rimelig like. Skrevet på samme måte. Visst det samme om trening, sex, livet...

Selvfølgelig skriver jeg plettfritt. Gjør jeg ikke det så slurver jeg. Hva den perverse idioten dere sammenligner med meg gjorde, aner jeg dog ikke.

*flire*

Skrevet

Nei, jeg har ikke et øyeblikk trodd at du er han. Men du er flink til å legge merke til små detaljer, f. eks. måtte jeg smile da du bemerket noe om rimming (rævsleiking) en gang.

Men nå begynner jeg å lure på om ikke du er en skuespiller med flere roller på repertoaret.

Skrevet

Initialene dine bare ber om å bli sammenlignet med "han andre". Som forøvrig ikke var/er pervers (såvidt jeg vet) - han var/er tvert i mot en artig fyr - som flyttet ut av DOL fordi han følte seg angrepet av vår alles kjære kverulant 'sør'.

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg har allerede møtt storparten av de jeg var mest nysgjerrig på, men det er enda noen stykker jeg godt kunne tenke meg å treffe over en øl eller kaffe. pip virker både klok og hyggelig, nick gjør meg nysgjerrig uten at jeg helt vet hvorfor, og thinkerbell har så god musikksmak at hun _må_ jo bare være min type menneske:-)

Og så har vi jo selvsagt gyrken da, som jeg bare har sett og aldri snakket med.

:-D

Skrevet

jeg skjønner mer og mer de gamle og grå - det er bare huden som forandrer seg og det at man har rukket å leve flere dager. Jeg vil for alltid være 28 år inni meg, - da var jeg "fullvoksen" - eller "finni mæ sjæl" som det heter :)

Da er du og jeg like gamle da flisa, dvs 28 år. Venninna mi pleier å si vi har resten i banken. Men jeg har litt flere enn deg :o)

Skrevet

Deg er det lenge siden jeg har sett. Er det bare jeg som har oversett deg *flau*, eller har du vært borte en stund?

Jeg har vært borte så du har nok ikke oversett meg. :-)

Skrevet

Midia og musmusa.For da vet jeg hvem jeg har å gjøre med.

Pysete jeg...

Skrevet

vin, amiga + Sør får han er jeg nyrsgjerrig på ( den tosken) hehe

Sikkert ikke at verken vin, sør eller amiga husker mitt nick fordi det er hund leeenge siden jeg har vært her inne

Kan ikke glemme deg vel, Lisa_finnmark *S* klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...