Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lubba

Hei på deg.

Så ikke spørsmålet ditt før nå. Regner med at du har skjønt at vi har kommet hjem... Siden jeg har svart på andre ting på lista. Vi har hatt det kjempeflott, men er endelig kommet hjem.:-) Ungene trives og hopper trampoline. Er litt sjalu på hverandre. Men det har begynt å avta...

Mesteparten av tiden er de nå venner. Det med "en er som ingen og to er som ti..." begynner å virke sannsynlig..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151527-lubba/#findComment-970891
Del på andre sider

Hei igjen (c:

Skjønte nesten at dere var kommet hjem så da har det gått fort for dere også i Medellin.

Jeg har vært uten PC i noen uker fordi ungene og jeg har vært i trøndelag....så jeg har ikke fått med meg hjemkosten deres (c:

Godt å høre at dere har det bra og at søskensjalusien er av og på (c: og det vil den sikkert være i mange år framover vil jeg tro(c:

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151527-lubba/#findComment-971262
Del på andre sider

Gjest Lubba

Hei igjen (c:

Skjønte nesten at dere var kommet hjem så da har det gått fort for dere også i Medellin.

Jeg har vært uten PC i noen uker fordi ungene og jeg har vært i trøndelag....så jeg har ikke fått med meg hjemkosten deres (c:

Godt å høre at dere har det bra og at søskensjalusien er av og på (c: og det vil den sikkert være i mange år framover vil jeg tro(c:

klem fra

Du har sommerferie du også :-)

Midt oppe i alt annet har jeg solgt hytta. Så nå driver vi å kjører frem og tilbake med flyttelass. Spesielt siden jeg var kommet nesten hem da jeg begynte å savne lommebok...

Jeg tror du har rett når det gjelder sjalusi,det blir nok ikke helt borte. men den var altomfattende og er nå betydelig bedret. Var veldig glad for å slippe å innta alle måltider på restaurant. hehehe

Jeg elsket Medellin. Hadde jeg hatt MYE penger kunne jeg blitt der:-) Angrer nå på alt jeg ikke kjøpte, men koffertene ble fulle.

Og var også veldig fornøyd med folkene der, sjåfører, tolker og advokat. Gikk som på skinner. Mye bedre enn Bogota. Og 2,5 uke må en vel si er raskt. Har nå begynt å drømme om en tur tilbake. Kanskje en nummer 3? Vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151527-lubba/#findComment-972294
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...