Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her på doktor online. Har vært i adopsjonsprosessen i lang tid nå, og er i sluttfasen. Må formidle noen tanker med dere i denne ventetida. Vi skal hente lille barnet vårt i Korea og venter på reisebeskjed. Denne tiden er så slitsom, og det er vanskelig å konsentrere seg om noe annet. Er veldig lite produktiv på jobben...Og ting som skal gjøres i huset blir utsatt.. Måtte bare telefonen komme snart...Jeg gleder meg sånn!!!

Skrevet

Kjenner igjen den følelsen du slit med veldig godt! Vi har gått på overtid og venta på tildeling frå Korea no sidan mars. Og i går kom endelig gladmeldinga:-)Vi fikk ei lita jente:-) Eg veit at ventetida etter tildelinga er MYKJE tøffere enn den før tildelinga så eg ser ikkje akkurat frem til denne tiden i vertfall. Men heldigvis så har vi ein nydelig gut frå Korea på 3 år som opptek mykje av tida vår!! Det gjer det nok enklere vil eg tro

Skrevet

Gratulerer! Å så koselig! For oss er det også andre gangen, og også vi har en gutt på 3 år fra Korea. Ventetiden etter tildeling er tøffest, og spesielt nå når det har gått 3 mnd. Men for hver dag som går, så tenker jeg at nå er jeg nærmere lille barnet vårt. Kos dere med shopping i ventetida...

Skrevet

Veit akkurat korleis du har det. Vi fekk tildeling 1. april og ventar og ventar og ventar på reisebeskjed. Vi håpa å få reise denne veka, men det kom berre to reisebeskjedar.....

No får vi håpe på neste veke.

Lykke til med ventinga

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...