Gå til innhold

Kombiskap - vil dere være så snille å ta en titt?

Anbefalte innlegg

Gjest Takk til de som gidder :-)

Fortsetter under...

Gjest siilja
Skrevet

Jeg ser også etter kombiskap, men hvis du skla ha med isbiter kan det hende du må ha tilgang til vann i kjøleskapet og det kan fort bli vanskelig..

Skrevet

Jeg ser også etter kombiskap, men hvis du skla ha med isbiter kan det hende du må ha tilgang til vann i kjøleskapet og det kan fort bli vanskelig..

Det er vannbeholder, så man trenger ikke borre hull i veggen, eller annet styr til vannledninger.

Kjekt :)

Gjest siilja
Skrevet

Det er vannbeholder, så man trenger ikke borre hull i veggen, eller annet styr til vannledninger.

Kjekt :)

ååå ja kjekt! men hvor er vannbeholderen da?

Skrevet

ååå ja kjekt! men hvor er vannbeholderen da?

Inne i kombiskapet :-)

Skrevet

Jeg syns det ser veldig pent ut. Samsung kjøleskap er ikke noe dårligere enn andre merker. Har det ikke selv, men kjenner to som har Storebroren til denne- og de er kjempefornøyd. Ville valgt denne selv jeg tror jeg, men visste ikke at det fantes- så jeg kjøpte et annet et for 10 dager siden.... æsj.

Annonse

Skrevet

Vi har et Samsung kombiskap, men da av amerikansk format - side-by-side på 90 cm. Også stål-laminat. Vårt har innlagt vann istedenfor manuell påfylling.

Har aldri vært noe problemer med det, og det er svært stillegående, det eneste vi hører er når ferdigfryste isbiter faller ned, ikke konstant susing/during som vi var vant med fra eldre kombiskap vi tidligere hadde hatt.

Skrevet

Jeg håper det er bra, for jeg har kjøpt akkurat det samme :)

Har ikke fått prøvd det ennå for leveransen ble forsinket, men det skal være i hus om en uke og jeg gleder meg til å bytte ut det gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...