Gjest Takk til de som gidder :-) Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=DhaggYpSAnmgi8qzvK1jYIh2QQg2u0j3dvc=?ProductID=wC_D4QjojK0AAAD1Tb8xgo4I&CatalogCategoryID=&filename=productpage_text%2c%20producttype_text%2c%20prodtypes_vartypes_text Skapet har også manuell ice-twister. Ser ikke dette lekkert ut, og er det noen av dere som har et sånt? Og kloke hoder: er dette et bra skap? 0 Siter
Gjest siilja Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg ser også etter kombiskap, men hvis du skla ha med isbiter kan det hende du må ha tilgang til vann i kjøleskapet og det kan fort bli vanskelig.. 0 Siter
Gjest Takk til de som gidder :-) Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg ser også etter kombiskap, men hvis du skla ha med isbiter kan det hende du må ha tilgang til vann i kjøleskapet og det kan fort bli vanskelig.. Det er vannbeholder, så man trenger ikke borre hull i veggen, eller annet styr til vannledninger. Kjekt 0 Siter
Gjest siilja Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Det er vannbeholder, så man trenger ikke borre hull i veggen, eller annet styr til vannledninger. Kjekt ååå ja kjekt! men hvor er vannbeholderen da? 0 Siter
Gjest Takk til de som gidder :-) Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 ååå ja kjekt! men hvor er vannbeholderen da? Inne i kombiskapet :-) 0 Siter
nynne Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg syns det ser veldig pent ut. Samsung kjøleskap er ikke noe dårligere enn andre merker. Har det ikke selv, men kjenner to som har Storebroren til denne- og de er kjempefornøyd. Ville valgt denne selv jeg tror jeg, men visste ikke at det fantes- så jeg kjøpte et annet et for 10 dager siden.... æsj. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Vi har et Samsung kombiskap, men da av amerikansk format - side-by-side på 90 cm. Også stål-laminat. Vårt har innlagt vann istedenfor manuell påfylling. Har aldri vært noe problemer med det, og det er svært stillegående, det eneste vi hører er når ferdigfryste isbiter faller ned, ikke konstant susing/during som vi var vant med fra eldre kombiskap vi tidligere hadde hatt. 0 Siter
double Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg håper det er bra, for jeg har kjøpt akkurat det samme Har ikke fått prøvd det ennå for leveransen ble forsinket, men det skal være i hus om en uke og jeg gleder meg til å bytte ut det gamle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.