Gå til innhold

Voksen-sengevæting

Anbefalte innlegg

Gjest Green Eyes

Jeg opplevde her om natten at jeg tisset på meg (mye urin), og jeg er 21 år. Har aldri opplevd slik siden tidlig barndom,og ble veldig sjokkert. Har ikke urinveisinfeksjon,og er en del måneder siden jeg hadde det.

Noen som har en forklaring på dette? Jeg ble meget sjokkert,og redd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151548-voksen-sengev%C3%A6ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svarere

kanskje du virkelig var veldig sliten den dagen, og når du sovnet så sov du så tungt at kroppen ikke reagerte sånn som den skulle, åpnet slusen uten at du merket det, nei eg vet ikke helt hva det er, men hvis det bare har skjedd en gang trenger du ikke uroe deg for noe

• 1 måned senere...

kanskje du virkelig var veldig sliten den dagen, og når du sovnet så sov du så tungt at kroppen ikke reagerte sånn som den skulle, åpnet slusen uten at du merket det, nei eg vet ikke helt hva det er, men hvis det bare har skjedd en gang trenger du ikke uroe deg for noe

Eg har opplevd det samme, og dagen etter fikk eg stor utslett på ene siden.. veit ikkje om det har noen sammenheng.. Er det noen som vet noe mer om dette?!

Eg har opplevd det samme, og dagen etter fikk eg stor utslett på ene siden.. veit ikkje om det har noen sammenheng.. Er det noen som vet noe mer om dette?!

Inntil i vinter hadde jeg aldri hatt uhell i søvne, men da hadde jeg det flere ganger. Jeg har lest det jeg har funnet om inkontinens og er ganske sikker på at det jeg hadde var et stressymptom. Det er sikkert en fordel å ta det opp med lege om du tørr. Prøv uansett å roe ned - stress er farlig. Om det er stress kan det ta lang tid å bli kvitt plagene. Kjøp bleier på apoteket - de hjelper deg å slappe av om natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...