Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg ikke tid til og lese så mye her i dag, jeg er bare en snartur hjemmom (kom i går kveld og reiser i kveld igjen) før jeg reiser på hytta igjen.

Så det første jeg vil gjøre er og gratulerer alle som er kommet ett stykke videre.

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*

Og så vil jeg fortelle litt om hvordan det er og være meg om dagen. Helt vidunderlig, er det:-D

Lille Bølle var i går temlig nøyaktig 9 måneder, han krabber, og er nokså blid hele tiden. Stort sett i alle fall den siste uka, har han også sovet hele natten, og mamma merker det både på humør og sinn;o)Han er strekt seg 5 cm, di tre og halv månedene vi har vært hjemme nå, så nå er han 73cm lang og 8,8 kg. Akuratt passe stor, med andre ord:o)

Til dere jeg kjenner på privaten!!!!!

Jeg rekker ikke sitte og skrive mail til alle sammen i dag, men om noen har lyst på en husmorsferie, tilbringer jeg stort sett ukedagene nokså alene foreløpig, så det er bare og sende en sms eller ringe, om man har lyst. (Det er vel ikke egentlig helt sant, så mye besøk jeg har hatt, men dere skjønner hva jeg mener)

God sommer godt folk! Mulig jeg stikker innom igjen, jeg får se om jeg tar med laptoppen på hytta, så en regnværsdag kommer nok innleggene igjen:o)

Klemmer fra meg til dere alle med ønske om verdens beste sommmer ever:o))))))

Skrevet

Litt komisk i grunn, nå er det plutselig jeg som vokner først, sønnen sover søtt enda:o))))

Klem igjen fra

Skrevet

God morgen til deg også og takk for koselig morgenhilsen!

(Utrykket lille bølle skal jeg også ta i bruk, he, he..likte den)

Fortsatt god sommer :o)

Gjest Lubba
Skrevet

Hei og takk for hyggelig hilsen.

Måtte bare svare på innlegget, for lille bølle fikk meg til å le. Min eldste var i barnehagen og jeg skulle hente. Hilste ham med et muntert "hallo Bølla" når han kastet seg om halsen min. Gjett om jeg fikk kjeft av betjeningen. Tenk å kalle barnet mitt for bølle! Prøvde å si at i vår familie var det bare brukt som en munter tiltaleform, kjælenavntype. Og at mitt barn nok aldri hadde hørt den negative versjonen, eller visste at det kunne brukes negativt. Men nei...

Slo ikke helt an.

Ha en god sommer!

Skrevet

Hei og takk for hyggelig hilsen.

Måtte bare svare på innlegget, for lille bølle fikk meg til å le. Min eldste var i barnehagen og jeg skulle hente. Hilste ham med et muntert "hallo Bølla" når han kastet seg om halsen min. Gjett om jeg fikk kjeft av betjeningen. Tenk å kalle barnet mitt for bølle! Prøvde å si at i vår familie var det bare brukt som en munter tiltaleform, kjælenavntype. Og at mitt barn nok aldri hadde hørt den negative versjonen, eller visste at det kunne brukes negativt. Men nei...

Slo ikke helt an.

Ha en god sommer!

Så det er fesk greit å ha lilla hora mi som kjælenavn på den lille dattera så lenge hun ikke vet at det er et negativt ord?

Skrevet

Så det er fesk greit å ha lilla hora mi som kjælenavn på den lille dattera så lenge hun ikke vet at det er et negativt ord?

Herlighet, her er det mange saklige innlegg å lese.

Spriter opp en ellers kjedelig dag på jobb for en ungesyk forhåpentligvis-2-barnsmor-etterhvert...

Skrevet

Synes også "Lille Bølle" var et festlig kjælenavn, kjempekoselig!

At det går an å det negativt opp, da, ikke til å begripe.

Skrevet

Min sønn er litt bøllete på en sjarmerende måte, får håpe ikke din datter er ******, det er ikke mulig og være sjarmerende. Hvor i alle dager kom den samenligningen fra?

Skrevet

Glemte og si at om du syns det var så ille og si, at man må bruke engangsnick for og få sagt det, er det mulig at slike innlegg ikke burde skrives.

Mener en lattermild

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...