Gå til innhold

Minner og sommerhilsen.

Anbefalte innlegg

Gjest sofie32+1
Skrevet

Idag rydder jeg og minner strømmer på. Tenk at det er over 2 år siden vesla kom. Ser på tildelingsbildet og tenker for første gang på lenge at hun faktisk levde 11 mnd. på andre siden av jordkloden før vi ble kjent med henne. Det føles jo som om hun har vært vår "bestandig".

Ser bilde av fostermor og tenker med en klump i halsen at vi snart på sende et brev!

Grunnen til ryddingen er at vi omsider har fått oss en bankboks. Grunnen er ikke at jeg trenger et sted å oppbevare alt mitt gull og gods, men at vi vil sikre alle våre minner hvis noe skulle skje hjemmet vårt.

Negativer, attester og ikke minst alle tildelingspapirene og viktige minner og dokumeter fra Kina.

Fant også fram dagboken jeg skrev mens vi ventet. Der har jeg limt inn alle hilsner ifb. godkjenning og tildeling vi fikk av dere her på dol. Det er såå koselig å lese og minner meg også på at jeg burde bli flinkere til å skrive hilsner her inne igjen. Det er så mye annet som opptar hverdagen nå så det blir liksom "glemt".

Så, alle som føler seg truffet:

GRATULERER!

Mulig jeg er litt "hysterisk" som gjør dette..vet ikke hva som er vanlig, men bekymringen for at alt dette viktige kan gå tapt er såpass stor at jeg føler det er riktig.

Forresten, dere som sa det til meg ved forrige adopsjon...det er mye enklere med 2.adopsjon.

Er ikke i nærheten av så "gira" som jeg var sist. Får nesten litt dårlig samvittighet jeg. Ikke er jeg flink til å skrive dagbok, og ikke bruker jeg 90 % av døgnet til å drømme og fantasere om den lille! Selvfølgelig, jeg gleder meg jo masse, men det er veldig annerledes denne gangen.

Vi reiser forøvrig på ferie straks, skal på Langedrag og møte de andre familiene vi var i Kina sammen med. Jeg vil ønske dere alle en riktig god sommer!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...